Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 12

Volgende
Colruyt Group

Medewerker Servicedesk Security Colruyt Group

Medewerker Servicedesk Security Colruyt Group

Colruyt Group | Halle | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 4 dagen op Jobat.be

Colruyt Group bundelt verschillende afdelingen binnen de Groep Colruyt die ondersteunende diensten leveren aan de verschillende enseignes van Colruyt Group. Het gaat dan o.a. over het intern marketing- en communicatiebureau (met een eigen foto- en videostudio, grafisch ontwerpers, copywriters, datawarehouse, enz.), de informatica-afdeling, de afdeling werkvereenvoudiging, de personeels- en selectiedienst, Facilitaire Diensten, de dienst procesanalisten, de afdeling milieu en overheidsrelaties, enz.

Medewerker Servicedesk Security Colruyt Group

Functieomschrijving

Voor onze Servicedesk Security sta je de 30.000 medewerkers van Colruyt Group bij. De meesten onder hen werken dagelijks met verschillende informaticasystemen en -programma’s. Hebben ze een vraag rond IT-beveiliging en -toegangen? Dan help jij hen met plezier verder.

 

Je neemt vooral technisch-administratieve taken op die te maken hebben met Identity & Access Management. Dat doe je zowel op projectbasis als voor afzonderlijke service requests. En voor verschillende platformen zoals IIQ, SalePoint of Active Directory.

Een voorbeeld: de eerste werkdag van een medewerker bij Colruyt Group. Jij zorgt ervoor dat hij/zij vlot toegang krijgt tot de nodige applicaties. Of: een medewerker vraagt toegang tot een bepaalde fileserver. Jij stelt meteen de juiste vragen: waarom heeft hij/zij toegang nodig? Is het een persoonlijke nood of heeft de hele afdeling dit nodig? Vervolgens vraag je bij de juiste personen na of je toegang mag geven. Zo ja, dan zet je alles op poten en breng je de juiste eindgebruikers en stakeholders op de hoogte van het verloop.

Dankzij een beurtsysteem is variatie gegarandeerd: je behandelt verschillende aanvragen in diverse domeinen, waarbij de moeilijkheidsgraad varieert van eenvoudig tot complex. Zo blijft het boeiend en leer je veel bij. Heb je een vraag? Dan staan je collega’s je graag bij: je gaat aan de slag in een tof en dynamisch team.

Je werkt in Halle.

Profiel

  • Kennis en ervaring – Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma. Je hebt een goede algemene IT-kennis en een relevante ervaring met identity en access management.  
  • Klantgerichtheid – Je bent empathisch en probeert elke medewerker zo goed mogelijk bij te staan. Dat doe je niet alleen omdat het je job is, maar vooral omdat je graag mensen helpt.
  • Discretie en nauwkeurigheid – Je kan omgaan met vertrouwelijke gegevens en levert graag nauwkeurig werk: ‘first time right’ is ook jouw motto.
  • Analytisch vermogen – Je kan een vraag of probleem snel doorgronden en de juiste oplossing voorstellen.
  • Talenkennis – Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels. Je helpt immers zowel Nederlands-, Frans- als Engelstalige medewerkers verder.

Aanbod

  • Extralegale voordelen – Je krijgt een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen zoals winstdeelname, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
  • Aangename sfeer – Je collega’s staan altijd klaar om je te helpen met vragen waar jij niet meteen een antwoord op weet. Bovendien heb je een job met veelvuldige contacten, want je komt rechtstreeks in contact met medewerkers uit alle hoeken van Colruyt Group.
  • Ruimte voor initiatief – Heb je ideeën om de organisatie van je job of team te verbeteren? Dan mag je die altijd lanceren.
  • Opleiding – Dankzij regelmatige opleidingen blijf je op de hoogte van alle tools en toepassingen waarbij medewerkers jouw hulp kunnen gebruiken. Daarnaast kies je uit een waaier aan interne opleidingen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Interesse?

Liesbeth Geboers - Selectieverantwoordelijke
02 363 53 43
Halle

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 35 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Maaltijdcheques
  • Individuele hospitalisatieverzekering

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Halle meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.