Terug naar zoekresultaten
Peleman Industries nv

Medewerker Personeelsdienst

Bij Peleman Industries nv

Als familiebedrijf met meer dan 50 jaar ervaring in kwalitatieve en gebruiksvriendelijke oplossingen voor de presentatie van geprinte documenten en foto’s zette Peleman Industries zich als marktleider op de wereldkaart. Onze producten onder de merken ‘Vpaper’, ‘UniBind’ en ‘Photomore’, worden verkocht in meer dan 120 landen. Aan de basis van dit succes ligt een origineel DNA gekenmerkt door innovatie, functionaliteit en een allesomvattend gevoel voor kwaliteit. Duurzaam ondernemen is diepgeworteld in de waarden van Peleman Industries. Het voortdurend zoeken naar oplossingen om onze ecologische voetafdruk te verkleinen is een fundamentele waarde in onze bedrijfscultuur. Neem zeker een kijkje op onze website: www.peleman.com.

Ter versterking van ons team, zijn we op zoek naar een:
 

Medewerker Personeelsdienst

Functieomschrijving

Het succes van Peleman staat of valt met de juiste mensen. Een gedegen hr-aanpak is cruciaal om onze groei te realiseren. En dat is waar jij bij komt kijken! Dankzij jou lopen alle personeelsdossiers op rolletjes. Loonadministratie, verzekeringen, wagenbeheer, sociale wetgeving, personeelsadministratie: je bent van alle markten thuis. En dat doe je ook nog eens met een open blik, in stijl en met een aanstekelijk optimisme. Ben jij de HR-medewerker die we zoeken?

 Wat verwachten we van jou? 
  • Peleman, dat is kwaliteit, betrouwbaarheid, inspiratie en plezier. Waarden die je in je dagelijkse werk uitstraalt.
  • Je verzorgt het onthaal van onze nieuwe medewerkers.
  • Je volgt de personeelsdossiers op en geeft alles netjes en op tijd door aan het sociaal secretariaat.
  • Je staat in voor de maandelijkse loonadministratie. Afwezigheden, VAA wagens, verkeersboetes (tja, dat hoort er ook bij…): niets ontsnapt aan jouw alziende oog!
  • Je zorgt voor allerlei administratieve documenten: arbeidsovereenkomsten, tijdskrediet, loonbeslag,… Het personeel kan op jou rekenen.
  • Je volgt de verschillende subsidiedossiers op: subsidies voor nieuwe medewerkers, het beheer van de kmo-portefeuille, educatief verlof,…
  • Je zorgt dat alles geregeld is op het vlak van werkkledij, opleidingen, uitzendkrachten en medisch onderzoek.
  • Je hebt nauw contact met de boekhouding: één keer per jaar vraag je de gegevens op voor de sociale balans.
  • Je organiseert onze personeelsfeesten en zorgt voor attenties op het juiste moment.
  • Verder sta je in voor de wagens, de tankkaarten en de verzekeringen (arbeidsongevallen, wagens, hospitalisatie, dienstreizen,...).

Profiel

Vaktechnische vereisten
  • Je functioneert op bachelorniveau of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt al enkele jaren ervaring in human resources.
  • Je kent MS Office en hebt vooral een vergevorderde kennis van Excel en Outlook.
  • Je hebt al ervaring in de samenwerking met SD Worx, kent loonpakketten als e-Blox Payroll of Profit? Dan heb je een troef in handen.
  • Je blijft up-to-date met de sociale wetgeving.
 
 Competenties
  • Je bent van alle administratieve markten thuis. Een administratieve duizendpoot, zeg maar!
  • Je bent nauwkeurig. Zéér nauwkeurig.
  • Je volgt graag de zaken op.
  • Je hebt energie, neemt initiatief en werkt zelfstandig.
  • Je ziet geen problemen maar oplossingen.
  • Je kan goed samenwerken met mensen, bent empathisch en inspireert anderen met je enthousiasme.
  • Je bent integer, betrouwbaar en discreet.
  • Je bent open in je denken en je doen.
  • Je probeert graag nieuwe dingen uit. Alles kan beter!
  • En vooral, je hebt goesting om erin te vliegen!
 
Wat is je plaats binnen onze organisatie?
Je rapporteert aan de HR Manager en werkt nauw samen met verschillende afdelingen. Met de boekhouding voor alle financiële opvolging van je dossiers, maar je komt ook dagelijks in contact met de collega’s van Peleman in de verschillende afdelingen.
 

Aanbod

  • Een uiterst boeiende en uitdagende job binnen een internationale omgeving.
  • Je komt terecht in een dynamische en innovatieve bedrijfscultuur gekenmerkt door een collegiale en open sfeer, waar je de gelegenheid krijgt je creativiteit en capaciteiten ten volle te uiten. Wij zetten in op jouw talent!
  • De dingen die er vandaag gewoon bij horen: een aantrekkelijk salarispakket, eindejaarspremie en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, de meest uitgebreide hospitalisatieverzekering, anciënniteitsvoordelen, ...
  • Een respectvolle omgeving: iedereen telt mee.
  • Een boeiende job waarbij flexibiliteit een spel van geven en nemen is.
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Uitgeverijen en Drukkerijen
  • Puurs (standplaats)

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.