Terug naar zoekresultaten
Fiducial

Medewerker loon- en personeelsadministratie

Bij Fiducial

Staat 16 dagen op Jobat.be

FIDUCIAL Accountancy begeleidt in alle aspecten van loonadministratie en administratief personeelsbeheer, van de aanwerving tot het vertrek van de werknemers.

 

Voor onze dynamische onderneming die in heel België en ook internationaal aanwezig is, zoeken wij een communicatieve medewerker loon- en personeelsadministratie, die zal instaan voor een correct en efficiënt beheer van de loonberekeningen en aangiften voor onze KMO-klanten in de regio Leuven en die de contactpersoon zal zijn voor de klanten, vakbonden, administratie enz.

Medewerker loon- en personeelsadministratie

Functieomschrijving

Functie

Net zoals onze klantenportefeuille is de functie zeer gevarieerd en omvat volgende taken:

  • Aansluitingen en aangiften bij de integratie van een nieuwe werknemer : kinderbijslag, dimona-aangiften, rijksdienst voor sociale zekerheid, rijksdienst voor jaarlijkse vakantie, arbeidsongeval, …,
  • Advies bij het opstellen van het arbeidsreglement,
  • Advies en assistentie bij de aanwervingen, opstellen van arbeidsovereenkomsten, financiële optimalisatie van aanwervingen,
  • Maandelijkse, driemaandelijkse en jaarlijkse prestaties : berekenen van netto lonen en van sociale bijdragen, loonfiches opmaken, sociale aangiften beheren, eindejaarspremies en vakantiegeld berekenen, voorbereiding van documenten in geval van ziekte, arbeidsongeval, vakantie, werkloosheid, opmaak van de sociale balans, …,
  • Advies, berekeningen en opmaken van documenten bij het einde van de overeenkomst / vertrek van de werknemers (ontslag, pensionering, …),
  • Overeenstemming tussen de boekhoudkundige gegevens en de ingediende opgaven.

Profiel

Profiel

 

Je beschikt over een bachelordiploma en kan terugblikken op een eerste ervaring in een dergelijke functie in een sociaal secretariaat of in een personeelsdienst.

Verder kan je zelfstandig werken en ben je nauwkeurig en ordelijk.

Je hebt een vlotte omgang met de klanten en bent commercieel ingesteld.

Kennis van Word en Excel zijn een vereiste, kennis van Easypay en van de tweede landstaal zijn absolute pluspunten.

Aanbod

Aanbod

 

Je komt terecht in een hands-on omgeving die plaats laat voor autonomie en initiatief.

Wij bieden u een initiële en permanente opleiding alsook een individueel integratieparcours voor deze functie met reële doorgroeimogelijkheden. Kom terecht in een menselijke omgeving in ons kantoor te Herent.

Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 44 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.