Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 3

ASAP Hasselt Office

Medewerker Customer Service/planning te Maasmechelen

Via ASAP Hasselt Office

Nog 2 dagen om te solliciteren

ASAP is uitgegroeid tot een toonaangevende HR Group met 80 vestigingen in België.
Werving en selectie, loonadministratie, outplacement, sociaaljuridisch advies, dienstencheques, integratie van HR-software ... ASAP is al jarenlang zoveel meer dan alleen uitzendwerk.

ASAP  focust zich op talent, de uitbouw van langetermijnrelaties en de continue groei van hun HR-kennis. Met enthousiasme, natuurlijk. Of waar dacht u dat de slogan ‘Enjoy your Job’ vandaan kwam?

Medewerker Customer Service/planning te Maasmechelen

Functieomschrijving

Je zal SPOC zijn voor een grote Amerikaanse multinational in de Petrochemie en instaan voor onderstaande takenpakket :
•    Centraal aanspreekpunt,het regelen van transport en eventuele klachtafwikkeling omtrent ophalingen & leveringen. 
•    Dagelijks plannen en combineren van orders, rekeninghoudend met het gewicht en bestemming optimaal het laadvermogen laadvermogen wordt benut .Organiseren en tijdig leveren van zendingen via de meest efficiënte routes over de baan of intermodaal (combinatie baan/trein) op zo een rendabel mogelijke manier.
•    Ritten invoeren in het systeem (data entry)van ladingen van eigen chauffeurs en die dan operationeel aansturen.
•    Rapporteren direct aan Hoofd Planning
•    Samenwerken met collega’s Planning en andere aanspreekpunten binnen het netwerk, oplossen van onverwachte problemen met chauffeur, materiaal, enz., verrichten van administratieve werkzaamheden zoals het eventueel doorrekenen van extra kosten en het afrekenen van transporten (uitrekenen van bevrachting en gerelateerde kosten)
 

Profiel

Je hebt bij voorkeur een bachelor opleiding genoten, graag met accent op transport.
Of je hebt een A2 diploma met ervaring in eenzelfde fuctie.
Je hebt bij voorkeur ervaring met Customer Service.
Ervaring binnen de transportwereld is zeker een pluspunt.
Je hebt een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en Engels + Italiaans. De Italiaanse talenkennis is een belangrjik aangezien je met andere filialen zal moeten communiceren in het Italiaans (moet geen perfecte kennis zijn).
Basiskennis Engels of Duits.
  
Je communiceert erg vlot en je bent assertief.
Je bent klantvriendelijk en servicegericht.
Verder beschik je over een proactief probleemoplossend vermogen.
Je bent nauwkeurig, stressbestendig, flexibel en punctueel.
Tenslotte heb je een goed relativeringsvermogen.
 

Aanbod

Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met kans op een vaste betrekking na de interimperiode. We bieden jou een voltijdse uitdagende functie in een groeiend internationaal bedrijf, een brede waaier aan doorgroeimogelijkheden, een marktconform salarispakket en opleiding van ervaren collega's.
4/5e is helaas niet mogelijk.
Midden-Limburg (Hasselt - Genk)

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dispatcher
  • Sector: Logistiek, Transport en Handling
  • Maasmechelen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Italiaans, Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dispatcher' jobs in Midden-Limburg (Hasselt - Genk) meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.