Terug naar zoekresultaten Vorige

9 van 118

Volgende
Securex

Administratief bediende CDD - Drongen

Bij Securex | Drongen | Bepaalde duur, Voltijds

Staat 11 dagen op Jobat.be

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Je bent, samen met jouw collega’s, de eerste contactpersoon voor alle vragen van onze klanten binnen het segment Entrepreneurs.

Administratief bediende CDD - Drongen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!
  • Als Medewerker Contactcenter Entrepreneurs, ben je samen met jouw collega's, de eerste contactpersoon voor alle vragen van onze klanten binnen het segment Entrepreneurs.
  • Je beantwoordt en analyseert alle telefonische oproepen voor ons sociaal verzekeringsfonds.
  • Afhankelijk van de vraag van de klant, beantwoord je zelf deze vraag of geef je de meer complexe vragen door aan de klantenbeheerders.
  • Naast de talrijke telefonische, heb je ook schriftelijke contacten met de klanten waarbij je hen informeert  aangaande hun sociaal statuut en sociale bijdragen.
  • Je staat in voor de verwerking van de post die we ontvangen in ons kantoor te Drongen. Dagelijks verwerk je deze post door middel van scanning en handige tools, zodat ze bij de juiste personen in Securex terecht komen.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.  
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Je hebt vlotte telefonische contacten en houdt ervan om klanten telefonisch te woord te staan en hen te informeren.
  • Je neemt acties om de dienstverlening te verbeteren.
  • Ervaring in een callcenter of binnen klantendiensten zijn een plus.
  • Je kan onze klanten perfect te woord staan in het Nederlands, daarnaast kan je hen ook verder helpen in het Engels en heb je een basiskennis Frans.
  • Kennis over het sociaal statuut der zelfstandigen is meegenomen, maar is geen must aangezien je een gerichte opleiding zal krijgen.
  • Je bent leergierig en kan goed kennis absorberen.
  • Je bent nauwkeurig, gedreven en je levert kwalitatief werk af.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je kan zelfstandig werken. Reeds vanaf de eerste week dat je in dienst bent krijg je de verantwoordelijkheid om bepaalde (deel)taken zelfstandig te beheren.
  • Je bent beschikbaar vanaf augustus 2018 tot eind december 2018.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen werk en privéleven
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 28 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Bepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende, Receptie en onthaal' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.