Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 8

Volgende
STIB-MIVB

Marketing Services Manager (M/V)

Bij STIB-MIVB

Staat 6 dagen op Jobat.be

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt een cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad.
De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers.
Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Marketing Services Manager (M/V)

Functieomschrijving

Je werkt in de Divisie SALES, MARKETING & NETWORK en meer bepaald in het departement Marketing.

Je hoofdtaak bestaat erin om, samen met de directeur Marketing, het departement Customer Services van de MIVB te beheren en een diensten- en klantenbindingsplan uit te werken.

Meer in detail:
  • Je ontwikkelt en beheert de processen, beleidslijnen, standaarden en IT-systemen van de MIVB die een betere kennis van de klanten (CRM) en van de virtuele klantervaring (sociale media, website) en een voortdurende verbetering van de dienst aan de klant beogen.
  • Je superviseert het beheer van de teams Customer Relations (digital B2C/B2B) en Customer Care (helpdesking) en je motiveert hen om de door de onderneming vastgestelde kwaliteitsnormen (CEN, tevredenheidsbarometer enz.) te bereiken.
  • Je ontwikkelt en beheert de evaluaties en opleidingen van je medewerkers om een hoogstaande dienst aan de klanten te bieden.
  • Je bevordert het implementeren, coördineren en optimaliseren van de digitale media en IT-systemen die relevant zijn voor de organisatie en de gebruiker.
  • Je lost de problemen op die de reiziger zou kunnen ondervinden tijdens zijn ervaring met de MIVB, met als doel praktische oplossingen voor te stellen voor het departement, waarbij je de digitale producten of diensten van de MIVB gebruikt.
  • Je ziet erop toe dat de divisies die diensten leveren steeds proactief en hoffelijk met de klanten communiceren via digitale media, telefoon, e-mail, brief of face-to-face.
  • Je beheert samen met je medewerkers de werking van de "Gevonden voorwerpen".
  • Je superviseert de dienst MIR (Methods, interfaces & reporting) binnen de Customer Services: digital analytics en customer care BI (business information).
  • Je zorgt ervoor dat je technologisch op de hoogte blijft van de goede praktijken op het gebied van klantendiensten.

Profiel

  • Je diploma: Master in een commerciële of marketingrichting.
  • Je ervaring: minstens 5 jaar ervaring met customer service management in een middelgrote of grote dienstgerichte onderneming; Je hebt al ervaring met projectbeheer.
  • Je technische kennis: databasebeheer (CRM), werking van de sociale media.
  • Je talenkennis: drietalig NL-FR-ENG.
  • Je persoonlijke kwaliteiten: een strategische visie, leiderschap (bekwaamheid om een twintigtal personen met verschillende profielen te beheren), zin voor analyse, zeer goede relationele vaardigheden, klant- en resultaatgericht, organisatietalent, stressbeheer.

Aanbod

  • Een gevarieerde en boeiende functie in een dynamische en aangename werkomgeving.
  • Een bedrijf dat garant staat voor professionele stabiliteit, een lange termijn visie, en projecten die een impact hebben op het dagelijks leven en de mobiliteit van de mensen.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden, via interne en externe opleidingen, maar ook met lange termijn carrièremogelijkheden.
  • Een kwalitatieve, professionele werkomgeving en een competitief salaris met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, 35 betaalde vakantiedagen per jaar, gratis abonnement openbaar vervoer (MIVB, TEC en De Lijn), en tot 75% korting op het NMBS abonnement voor woon-werkverkeer.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Meer weten over STIB-MIVB?

Volg dit bedrijf

Maak werk van ons talentennetwerk en breng Brussel mee in vervoering. 

Brussel in beweging brengen, dat doen niet enkel onze chauffeurs. In al onze functies werk je met een hart voor Brussel en zet je mee je schouders onder de MIVB. Want al onze medewerkers zorgen er samen voor dat de reizigers van A naar B geraken. En ook naar de AB.

Met meer dan 8.800 medewerkers is de Maatschappij voor Intercommunaal Vervoer (MIVB) één van de grootste werkgevers van Brussel en speelt cruciale rol in de mobiliteit van de hoofdstad. 


De modernisering van de metro, de uitbreiding van het tramnet of de bouw van nieuwe stelplaatsen zijn maar een paar voorbeelden van de boeiende projecten waarvoor de MIVB op zoek is naar enthousiaste medewerkers. 


Een gevarieerde carrière, een continue vorming, boeiende en unieke projecten, werkstabiliteit en een verrijkende diversiteit, dat is wat de MIVB kan bieden aan al wie nieuwsgierig genoeg is om haar 300 unieke beroepen te komen ontdekken.

Interesse ? Aarzel dan zeker niet en soliciteer via onze jobsite jobs.stib-mivb.be

STIB-MIVB

Koningstraat 76 76, 1000 Brussel

Routebeschrijving
Grotere kaart weergeven
Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Marketing management
  • Sector: Logistiek, Transport en Handling
  • Brussel
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Marketing management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.