Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Mechelen

Marketing & Sales Assistant regio Mechelen

1339903

Secretary Plus Mechelen | Heist-op-den-Berg | Interim optie vast, Onbepaalde duur, Voltijds

Wie is onze klant? 

  • Het bedrijf is gesitueerd in de regio Mechelen en is actief in de ontwikkeling en distributie van kwalitatief hoogstaande voedingssupplementen.
  • Kwaliteit, klantentevredenheid en dynamisme staan hier centraal. 
  • Je komt terecht in een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring, dat momenteel sterk aan het groeien is.

Wil jij graag deel uitmaken van dit groeiverhaal? Solliciteer dan op deze vacature via de sollicitatieknop en misschien start jij binnenkort met een nieuwe uitdaging!

Marketing & Sales Assistant regio Mechelen

Functieomschrijving

Op zoek naar een héél allround functie waarbij je zowel je administratieve -, informatica -als je marketingskills ten volle kan benutten? Onze klant, gesitueerd in de regio van Mechelen, gaat op zoek naar een Marketing & Sales Assistant of “Digital Officer”. 

Je bent verantwoordelijk voor een erg veelzijdig takenpakket. Van het beheer van IT-processen en applicaties, social media tot commerciële contacten: jij doet het allemaal! Benieuwd? Hier is alvast een voorsmaakje... 

  • Je beheert de website en webshop. Zelf beheer je de instellingen en voer je kleine aanpassingen uit, daarnaast ben je verantwoordelijk voor de communicatie met IT-partners en webdesigners. 
  • Je verstuurt de nieuwsbrieven en beheert de volledige flow wat betreft het uitsturen van mailings. 
  • Je bent verantwoordelijk voor social media, je werkt toffe posts uit en zet advertentiecampagnes op. 
  • Jij managet de databases, je beheert alle informatie en zorgt voor de creatie van nieuwe gebruikers en producten. 
  • Je staat in voor de support van B2B en B2C klanten en helpt hen verder op weg. 
  • Je biedt ondersteuning bij de orderinput en het behandelen van klantenvragen of -problemen. 
  • Je volgt de stockvoorraden op en onderhoudt contacten met de leveranciers. 
  • Je beheert de Office 365 accounts binnen het bedrijf en zorgt voor de aankoop van de nodige software en hardware.

Kortom, als echte multitasker is deze functie helemaal jouw ding!

Profiel

Ben jij diegene die wij zoeken? 

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en kan je mannetje staan in het Frans
  • Je beschikt bij voorkeur over een bachelordiploma en hebt reeds 2 à 3 jaar ervaring in de bedrijfswereld. 
  • Je bent IT-savvy en voelt je als een vis in het water achter de schermen van IT- en webtoepassingen, daarnaast kan je ook vlot overweg met sociale media. 
  • Je bent een denker én een doener: je werkt proactief, nauwkeurig en hanteert een hoog werktempo.
  • Je hebt een sterke verantwoordelijkheidszin en een gezonde ambitie.
  • Je bent nieuwsgierig en leergierig ingesteld, en pikt snel nieuwe zaken op.
  • Je houdt van multitasken, bent zo'n beetje van alle markten thuis en bent een kei in het stellen van prioriteiten. 

Aanbod

Naast een heel uitdagende allround functie heeft onze klant jou uiteraard nog een aantal zaken te bieden. 

  • Je mag rekenen op een eersteklas salarispakket aangevuld met extralegale voordelen zoals ecocheques, hospitalisatie- en groepsverzekering, nettovergoeding, internet@home... 
  • Je werkt dagelijks van 8:30 tot 17:00. 
  • Je krijgt de kans om aan de slag te gaan binnen een klein, maar gedreven team waar je heel wat verantwoordelijkheid en autonomie krijgt. 
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Marketing assistant' jobs in Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.