Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 8

Volgende
Colruyt Group

Marketing coördinator Colruyt Laagste Prijzen

Marketing coördinator Colruyt Laagste Prijzen

Colruyt Group | Halle | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 14 dagen op Jobat.be

Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.

Marketing coördinator Colruyt Laagste Prijzen

Functieomschrijving

Als marketing coördinator voor Colruyt Laagste Prijzen neem jij ownership over de verschillende marketingacties voor dit sterke merk. Zowel online, als offline campagnes met grote visibiliteit leid jij in goede banen. Een uitdagende job in een stimulerende werkomgeving.

Colruyt Laagste Prijzen is het meest bekende merk van Colruyt Group. De winkelformule heeft winkels over heel België en is ook actief in Luxemburg en Frankrijk. De medewerkers in de winkels stellen alles in het werk om de klant zo efficiënt mogelijk te laten winkelen aan de laagste prijs. Achter de schermen zorgen collega's zoals aankopers en marketingmedewerkers er mee voor dat Colruyt blijft groeien.

Om mee marketingacties voor ons assortiment wijnen en sterke dranken verder te verfijnen voor Colruyt Laagste Prijzen, zoeken we momenteel een marketingcoördinator. In deze rol leid je verschillende soorten marketingacties voor een specifiek assortiment in goede banen en ben je hiervoor eindverantwoordelijk.

Je staat in voor het briefen, opvolgen, optimaliseren en realiseren van campagnes voor ons assortiment wijnen en sterke dranken. Dat gaat onder meer over catalogi en het marketingmateriaal rond ons evenement ‘Klassewijnen’. Jij zorgt voor de banners, begeleidende boekjes en ander materiaal die ons event net dat beetje meer geven.

Je zal daarnaast ook meewerken aan onze branding, bijvoorbeeld door huisstijlgidsen te ontwikkelen. Eens je je rol goed in de vingers hebt, kan je ook zelf op zoek gaan naar projecten die je wil aanpakken.

Wat doe je concreet?

  • Je verzamelt informatie en challenget deze vanuit jouw begrip van de doelgroep, zodat de marketingcommunicaties een meerwaarde betekenen voor de klant en Colruyt Laagste Prijzen zelf.
  • Je brieft het interne communicatiebureau van Colruyt Group voor omnichannel campagnes zodat je een mooi verhaal kan brengen met de juiste sfeer, tekst en foto’s. Jij neemt ownership over de campagne en bereikt zo de vooropgestelde doelstelling.
  • Je evalueert de marketingcommunicaties en -acties en trekt hier conclusies over. Deze vertaal je naar adviezen voor toekomstige acties, die je deelt met je collega’s.

Je werkt voltijds in Halle en hebt na je opleiding on-the-job de mogelijkheid om 2 dagen per week regionaal te werken.

Profiel

  • Opleiding en ervaring – Je hebt een diploma in een marketing- of communicatierichting en hebt een drietal jaar ervaring binnen de sector. Je hebt zelf affiniteit met wijnen en sterke dranken en kan je verplaatsen in de klanten. Zo zet jij marketingacties op poten die elke keer een schot in de roos zijn.
  • Oog voor detail – Het eindresultaat van de campagnes die jij leidt, worden door velen gezien. Je wilt dan ook dat dit perfect is.
  • Teamplayer - Je kan autonoom werken binnen een team, geeft ondersteuning aan collega’s en overlegt met meerdere stakeholders om meer info te verkrijgen.
  • Empathisch vermogen – Je hebt een gezonde portie overredingskracht en kan anderen overtuigen om mee te gaan in jouw verhaal.
  • Talenkennis – Je bent Nederlands- of Franstalig en hebt een goede kennis van de tweede landstaal.

Aanbod

  • Budget en ruimte om te experimenteren – Communicaties afstemmen op de verwachtingen en noden van de klant is een kwestie van de juiste mix van kanalen te kiezen. Jij krijgt de ruimte om de ideale mix te vinden.
  • Stimulerende werkomgeving – Marketing is een boeiende, steeds evoluerende wereld. Reken op een afwisselende job in een aangename werkomgeving waar ruimte is voor initiatief.
  • Afwisseling en impact – Je hebt een gevarieerd takenpakket en kan de verschillende marketinginitiatieven voor het wijnassortiment van Colruyt Laagste Prijzen verder uitbouwen. Het eindresultaat van je werk heeft een grote visibiliteit.
  • Opleiding on-the-job – De eerste weken krijg je een opleiding en sta je meteen met beide voeten in de praktijk. Zo leer je veel op korte tijd. Je werkt samen met verschillende collega’s en gaat er helemaal voor als team.
  • Extralegale voordelen – Boven op een mooi nettoloon krijg je extralegale voordelen als winstdeelname, maaltijdcheques en een bedrijfswagen.

Interesse?

Carmen Van den Bossche
Halle

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 46 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Communicatie management' jobs in Halle meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.