Terug naar zoekresultaten

1 van 9

Volgende
Lidl

Market Intelligence Manager

Bij Lidl

Staat 25 dagen op Jobat.be

Lidl groeit snel. Elke drie weken een nieuwe winkel, elke drie jaar een nieuw distributiecentrum en elke drie minuten een nieuwe klant, dat doet niemand ons na. Maar die groei is nog maar het begin. Het is onze droom om nog meer harten van klanten te winnen met onze verse groenten en ons lekker brood. Elke dag opnieuw. Het geheim van dat succes? Dat zijn onze 7.800 medewerkers. In onze winkels, distributiecentra en op onze kantoren. Door hun inzet en hun ideeën, maken zij elke dag het verschil en doen zij Lidl groeien.
 

 

Zin om mee te groeien?

Market Intelligence Manager

Functieomschrijving

  • Je biedt nationale ondersteuning bij het vertalen van klanteninzichten (shopper insights) naar een strategie voor de verschillende productgroepen.
  • Je bent verantwoordelijk voor een duidelijke communicatie en het opstellen van rapporteringsstructuren.
  • Je adviseert het management op basis van cijfers over de verwachtingen van de Belgische en Luxemburgse consument.
  • Je werkt nauw samen met het internationaal category management team in Duitsland: je bouwt verder op internationale rapporten gebaseerd op klantenpanels, integreert expertise en inzichten in de nationale strategie en ontwikkelt internationale category management concepten.
  • Je analyseert de markt, houdt concurrentie- en prijsontwikkelingen in de gaten en signaleert opportuniteiten.
  • Je rapporteert en presenteert de cijfers en draagt met jouw kennis bij tot actieplannen van inkoop.
  • Je adviseert hoe vorm te geven aan de category management leveranciers meetings.
  • Je staat in voor de opvolging van marktonderzoeksbureaus wat betreft data-interpretatie en kwaliteitsonderzoek. Samen bekijken jullie optimalisaties in onze methoden.

Profiel

  • Je hebt kennis van de methodologie van en ervaring in het werken met consumentenpanels.
  • Je genoot een masteropleiding in een economische, marketing of communicatie gerelateerde opleiding.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige rol in FMCG, retail of in een marktonderzoeksbureau.
  • Je beschikt over een goede kennis Nederlands, Frans en Engels. Duits is een pluspunt.
  • Je bent assertief, kan zelfstandig werken en zet door in uitdagende situaties.
  • Je bent bereid af en toe te reizen.
  • Je bent communicatief sterk en slaagt erin anderen te overtuigen.

Aanbod

  • Een uitdagende nieuw gecreëerde functie binnen een succesvolle en dynamische retailer.
  • De kans om mee te bouwen aan de nieuwe globale afdeling category management.
  • Een belangrijke job voor ons commercieel beleid en de concrete mogelijkheid bij te dragen aan de groei van Lidl.
  • Een rol met veel gevarieerde contacten in een internationale omgeving.
  • Een aantrekkelijk salarispakket met bedrijfswagen.
  • Bovendien ben je hier nog niet aan je plafond: Lidl groeit. Groei mee.
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 14 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Product management
  • Sector: Distributie en Retail
  • Merelbeke (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Product management' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.