Terug naar zoekresultaten Vorige

12 van 31

Volgende
Securex

Manager Welcome Team - Bruxelles, Drongen

Bij Securex

Staat 12 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Om onze klanten succesvol te maken

Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo brengen we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Manager Welcome Team - Bruxelles, Drongen

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Als Manager Welcome Team ben je verantwoordelijk voor de goede operationele werking van de onboarding service aan nieuwe klanten (recurrente & mutatie klanten) enerzijds en bij te dragen tot een verhoging van de efficiëntie door verdere optimalisatie van de bestaande onboarding  processen anderzijds.

  • Je bent verantwoordelijk voor de verdere uitbouw, optimalisatie en functionele werking van een entiteit die instaat voor de opstart en het onthaal van onze nieuwe klanten.
  • Je coacht een team van een 10-tal client advisors, je engageert en motiveert je teamleden om de teamdoelstellingen te behalen en de Securex strategie van klantgerichtheid te doen slagen.
  • Je komt terecht in een sterk groeiend team. Het uitbouwen, opleiden, ondersteunen van dit team en het optimaliseren en laten toepassen van processen, zijn uitdagingen die je drive alleen maar versterken.
  • Je bent verantwoordelijk voor de monitoring van de bezetting in functie van het werkvolume met betrekking tot onboarding. Je neemt binnen het bestaande budgettaire kader initiatieven voor een evenwichtige verdeling van de resources volgens de werkvolumes van de verschillende onboardingteams. Je anticipeert op fluctuaties in werkvolumes en past de werkorganisatie hierop aan.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de verdeling van de projecten binnen het team en onderhoudt hiervoor nauwe contacten met sales, regional directors en client support managers.
  • Bij het afwikkelen van moeilijke dossiers/projecten ben jij het eerste aanspreekpunt van je collega's en help je hen bij de opvolging.
  • Je volgt op een permanente manier de recente ontwikkelingen en evoluties betreffende de wetgeving op en zorgt indien nodig voor aangepaste en geoptimaliseerde processen zodat er op een efficiënte en gestandaardiseerde manier nieuwe aansluitingen opgestart worden.
  • Om een gedegen operationele ervaring te behouden ben je ook zelf nog verantwoordelijk voor een aantal operationele dossiers.
  • Jij en jouw team detecteren de behoeftes van de toegewezen klanten enspeelt die door naar extended services en andere diensten/producten (HR consult, HSS, MCM ?) om het productaanbod bij de klanten uit te breiden.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.  
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Je beschikt over een gedegen kennis van loonberekening, loonadministratie enpayroll gerelateerde items.Als ook kennis van de Securex HR tools is een troef.
  • Het "people aspect" van je management functie neem je echt ter harte en dit geeft je ook energie. Je kent het belang van organisational social capital en werkt hier volop aan, om het team nog performanter te maken.
  • Change en digitalisering geven je een boost. Je hebt ook het nodige geduld en de vastberadenheid om iedereen mee te krijgen in dit elan.
  • Je communiceert sterk op verschillende niveaus en past je makkelijk aan in verschillende situaties.
  • Je bent Nederlands- of Franstalig met een goede kennis van de andere landstaal.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen werk en privéleven
Gent,Brussel,Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR management
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel
  • Gent
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR management, Operations' jobs in Gent, Brussel, Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.