Terug naar zoekresultaten Vorige

8 van 21

Volgende
Securex

Manager Payroll ON SITE - Brussel

Bij Securex

Staat 10 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

In al onze activiteiten staat de klant centraal, en dit in elke fase van zijn onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinational. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, Hr Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden. Dankzij deze activiteiten kunnen onze klanten zich zonder zorgen verder ontwikkelen.

Om onze klanten succesvol te maken

Om onze klanten succesvol te maken?
Krijgen zij bij ons sociaal secretariaat veel advies en handige middelen om hun eigen taken te vereenvoudigen. Securex is immers méér dan een sociaal secretariaat. Voor onze klanten zijn we een one-stop-shop voor alles wat met loon- en personeelsbeheer te maken heeft. Ook ver buiten de wettelijke minimumverplichtingen. Zo brengen we hun HR-beleid samen naar een hoger niveau.

Manager Payroll ON SITE - Brussel

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Binnen jouw functie ben je als Client Relations Manager onder andere verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en motiveren van een team van HR Consultants die on-site ondersteuning aan klanten of prospecten van de groep Securex verlenen.
 
Als people manager

  • Neem je een actieve rol op in het begeleiden van onze consultants bij hun diverse projecten
  • Je waarborgt steeds een perfecte match tussen de consultant en diens opdracht(en)
  • Je houdt de vinger aan de pols bij onze consultants én klanten over hoe een opdracht verloopt
  • Je detecteert opleidingsbehoeften
  • Je initieert op structurele basis feedbackmomenten
  • Je blijft met een kritisch oog de processen en procedures binnen de afdeling opvolgen én optimaliseert waar mogelijk?Naast het people management aspect verwachten wij van een Client Relations Manager een zeer sterke focus op onze klanten en prospecten.
Samen met de Accountmanagers & Sales Teams van de groep Securex,
  • Ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van commerciële leads.
  • Je bent dan ook sterk betrokken bij het uitwerken van de sales strategie, die een permanente uitbouw van onze klantenportefeuille ondersteunt.
  • Ook binnen de lopende projecten sta je garant voor een nauw contact met onze klanten, je bent sterk betrokken bij aanvang van een project en evalueert samen met de klant en onze consultant op regelmatige basis doorheen de opdracht, hoe de klant onze dienstverlening evalueert.
  • Aansluitend hierop verwachten wij van onze Client Relations Manager een sterke betrokkenheid bij het opstellen van een marketingplan, waarbij de dienstverlening van onze afdeling in de kijker geplaatst wordt en neem je binnen jouw rol als Client Relations Manager diverse initiatieven om events en netwerkopportuniteiten te organiseren. 

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je behaalde een bachelor- of masterdiploma en kan terugblikken op een aantal jaren ervaring binnen een commerciële en/of leidinggevende functie.
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans waardoor je vlot kan communiceren met jouw team, collega's én onze klanten.
  • Binnen jouw rol als leidinggevende creëer je een groepsdynamiek, die berust op persoonlijke ontwikkeling, begeestering, ambitie en betrokkenheid rond het realiseren van de teamdoelstellingen.
  • Je bent een resultaatsgericht en ondernemend persoon, beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht gekoppeld aan sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een sterk analytische geest die hoofdzaak van bijzaak weet te onderscheiden en de juiste prioriteiten kan leggen.
  • Je bent relationeel sterk en weet op een natuurlijke wijze een professioneel netwerk verder uit te bouwen. Jouw inzicht en betrokkenheid maakt van jou een gewaardeerd klankbord voor onze klanten en prospecten. Als strategische partner hou je de vinger aan de pols bij onze klanten en prospecten.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan het evenwicht tussen werk en privéleven
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 50 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.