Terug naar zoekresultaten

1 van 7

Volgende
SPMT-ARISTA

Manager KMO

Verantwoordelijk voor het team van Preventieadviseurs Niveau II

Bij SPMT-ARISTA

Staat 4 dagen op Jobat.be

spmt arista vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.

Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne, psychosociale aspecten van het werk.
 
spmt arista telt 500 medewerkers en is ISO 9001:2015-gecertificeerd.

Momenteel zijn wij op zoek naar een Manager KMO (m/v).

Manager KMO

Functieomschrijving

Als KMO Manager ben je nationaal verantwoordelijk voor de dienstverlening (bedrijfsbezoeken) die door de Preventieadviseurs Niveau II (team van 18 medewerkers) wordt geboden aan de klanten van het KMO segment.
 
Meer concreet:
  • Je controleert en stuurt de dagelijkse activiteiten bij.
  • Je superviseert de planning van de bedrijfsbezoeken die opgemaakt wordt door 2 Planners.
  • Je zorgt voor de controle, toepassing en opvolging van de kwaliteitsprocedures en past deze aan waar nodig.
  • Je zorgt voor een optimaal gebruik van de technische middelen en infrastructuur.
  • Je leidt en coacht het team en zorgt zo voor gemotiveerde medewerkers.
  • Je zorgt voor duidelijke communicatie, zowel intern naar de medewerkers toe, als extern naar de klanten.
  • Je zorgt voor de verdere uitbouw van het departement door het voorstellen en uitvoeren van verbeteringsprojecten, het updaten van de documenten en procedures in overeenstemming met de wet. Je zorgt ook voor de kennisdeling tussen de Preventieadviseurs niveau II.

Profiel

  • Je beschikt over een master of bachelor diploma en bent daarnaast Preventieadviseur niveau II of niveau I (Veiligheid, Ergonomie of Arbeidshygiëne)
  • Je hebt zeer goede sociale- en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je bent een people manager die personen weet aan te sturen en te motiveren.
  • Je weet je te onderscheiden door jouw gedrevenheid en verantwoordelijkheidszin.
  • Je werkt klant- en oplossingsgericht.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (vnl Word, Excel en Powerpoint)
Jouw standplaats is in ons kantoor te Brussel maar je bent bereid je te verplaatsen naar onze andere kantoren in België.

Aanbod

  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek met op woensdagnamiddag of vrijdagnamiddag vrij.
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen, oa een bedrijfswagen.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 35 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Preventieadviseur
  • Sector: Energie, Milieu en veiligheid
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Preventieadviseur' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.