Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 14

Volgende
Memisa

Manager Administration & Finance

Bij Memisa

Staat 13 dagen op Jobat.be

Memisa is een niet-gouvernementele organisatie voor medische ontwikkelingssamenwerking. Het doel van Memisa is om kwalitatieve basisgezondheidszorg toegankelijk te maken voor iedereen.
 
Voor het kantoor in Brussel is Memisa op zoek naar een

Manager Administration & Finance

Functieomschrijving

Stroomlijnen van de processen en voeren van efficiënt beheer van de algemene en financiële administratie, personeel, logistiek en ICT.
 
Verantwoordelijkheden
 
  • Procesbeheer afdeling A&F, beheren en standaardiseren van processen Memisa
  • Financieel beheer (financiële administratie, boekhouding, alle interne financiële rapportering, jaarrekening, budget, forecasting, interne controle, interne en externe audit)
  • Administratieve verwerking van giften en legaten
  • Personeelsbeleid en -administratie (procedures, werving en selectie, vorming, budget)
  • Algemene administratie en secretariaat RvB, AV, Algemene Directie en kantoor
  • Interne en externe administratieve communicatie
  • Budget departement A&F en budget Algemene Directie Memisa
  • Logistiek beheer (missies, bestellingen & transport, aankoop, gebouw)
  • Beheer van hard- en software, systeem en database
  • Functioneel-Technische verantwoordelijkheid voor A&F diensten in DRC
  • Bijdragen aan de redactie van aanvragen voor financiering
  • Specifieke kennisontwikkeling en kennismanagement
  • Ontwikkeling, implementatie, monitoring en evaluatie van systeem van kwaliteitsbeheer

Profiel

Opleiding
•    Master in management, economie, rechten of politieke wetenschappen
•    Universitair diploma in ander domein, mits bijkomende opleiding in management, business administration

Ervaring
•    Minimum 10 jaar relevante beroepservaring
•    Ervaring in projectbeheer en -administratie met NGO’s 
•    Ervaring in management van projecten en kantoren op terrein, bij voorkeur in Afrika, inbegrepen beheer human resources, logistieke en financiële administratie 

Competenties 
•    Organisatie, team aansturen
•    Coaching en capacity building
•    Regelgeving sector
•    MS office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
•    Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, Engels is een troef

Attitudes 
•    Affiniteit met de waarden, missie en visie van Memisa
•    Zin voor verantwoordelijkheid, gedreven en beschikbaar
•    Motivatie voor de NGO en vrijwilligerssector
•    Ondernemend, autonoom en efficiënt
•    Flexibel, polyvalent, multi-tasker
•    Energetic, proactief en assertief
•    Teamplayer
•    Fast learner, open voor veranderende omgeving
•    Striktheid in toepassing van de procedures, detail oriented
•    Stressbestendig, in staat onder druk te werken 

Aanbod

  • Een voltijdse job
  • Een contract van onbepaalde duur
  • Verloning volgens het PC 329 + maaltijdcheques
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Dynamische en enthousiaste werkomgeving
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 23 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Financieel management
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Coördinator, Financieel management' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.