Terug naar zoekresultaten Vorige

7 van 10

Volgende
Secretary Plus Halle

Management & Marketing Assistant (m/v) voor bedrijf te Anderlecht.

1242049

Via Secretary Plus Halle

Staat 20 dagen op Jobat.be

Secretary Plus is sinds 25 jaar dé nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Management & Marketing Assistant (m/v) voor bedrijf te Anderlecht.

Functieomschrijving

Voor één van onze klanten, een internationaal bedrijf te Anderlecht, zijn wij op zoek naar een medewerker (m/v) die de functie van Marketing Assistant en van Management Assistant zal uitoefenen.

Het betreft een voltijdse functie met vast contract van onbepaalde duur na de interimperiode.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je bent de directe link tussen onze marketing manager en de klanten en je zal rechtstreeks communiceren met het management en directie;
  • je zal instaan voor het telefonisch beantwoorden van marketing gerelateerde vragen en voor de day-to-day marketing vragen;
  • je bent verantwoordelijk voor het tariefboek en je zal hiervoor de nodige communicatie moeten hebben met interne en externe personen;
  • je zal instaan voor de opvolging en het beheer van de interne en externe klanten trainingen;
  • je zal support en opvolging bieden aan het sales team betreffende fabrieksbezoeken met klanten;
  • je zal instaan voor de website en Product Information Management;
  • je zal verantwoordelijk zijn voor het opvolgen van beurzen en evenementen;
  • je ondersteunt de Managing Director in dagdagelijkse taken, zoals agendabeheer, travel arrangements, inplannen van meetings, e-mailbeheer,...;
  • je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning aan het Marketing-departement, waarbij je instaat voor organisatie van evenementen, opvolging van drukwerk,...
     

Profiel

  • Je behaalde een Bachelor, bij voorkeur in Marketing of een administratieve richting;
  • je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven, kennis van het Duits is een troef;
  • je beschikt minstens over 2 jaar ervaring binnen een gelijkaardige functie;
  • je kan zowel zelfstandig alsook in teamverband samenwerken;
  • je hebt een uitstekende commerciële inzicht en je vind advies en ondersteuning geven belangrijk;
  • je bent stressbestendig en je kunt omgaan met alle mogelijke vragen en situaties;
  • je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Je blijft bij de kern van de zaak en past je communicatiestijl aan het publiek aan;
  • je beschikt over goede computer skills (Word en Excel) en je kan snel je weg vinden in diverse systemen. Ervaring met CMS systemen is een plus.
     

Aanbod

Je komt terecht in een stabiele onderneming te Anderlecht, bereikbaar met het openbaar vervoer. Het betreft een voltijdse functie met flexibel uurrooster.
Onze klant biedt een aantrekkelijk salarispakket in een jong en stabiel bedrijf met een uitgebreide opleiding.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 8 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Marketing assistant
  • Sector: Distributie en Retail
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Marketing assistant' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.