Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 19

Volgende
Robert Half International

Management Resources - Sr. Business Advisor - Diegem

Management Resources, een divisie van de Robert Half groep, is dè specialist in de selectie van hoog gekwalificeerde Interim Managers (M/V).

Via Robert Half International

Staat 20 dagen op Jobat.be

Onze Organisatie

Robert Half is wereldwijd marktleider in gespecialiseerde tijdelijke en permanente rekrutering. Het beursgenoteerde bedrijf werd opgericht in 1948 en heeft meer dan 300 vestigingen over heel de wereld. Ook dit jaar werd Robert Half opgenomen in de lijst van "World's Most Admired Companies" van het Amerikaanse tijdschrift FORTUNE® en scoorde bovendien het hoogst onder de wervingsbureaus. (19 Februari 2018)

Sinds onze start hanteren we de hoogste professionele standaarden, vertaald in onze waarden:

  • Leadership by Example
  • Ethics First
  • An openness to new ideas
  • Dedication to Excellence

Management Resources - Sr. Business Advisor - Diegem

Functieomschrijving

Job Description

  • je ontwikkelt een breed netwerk en bouwt kwalitatieve professionele relaties op met klanten door actieve prospectie bij hun Senior Management;
  • je gebruikt je ervaring voor het identificeren van potentiële nood aan tijdelijke financiële, general management, HR, IT, marketing of andere expertise en biedt de beste oplossing aan je klant door het inzetten van een gekwalificeerde Interim Manager;
  • je identificeert, selecteert en interviewt hoog gekwalificeerde experten met interesse in tijdelijke opdrachten;
  • je analyseert de noden van je klanten en reikt hen op basis van jouw bevindingen de meest gekwalificeerde, best passende professional aan;
  • je verzekert een hoogstaande kwalitatieve samenwerking tussen alle partijen door een nauwe opvolging van het hele project;
  • je neemt actief deel aan professionele netwerking evenementen.

By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms:

https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

Profiel

Uw Profiel

  • je beschikt over een Master diploma bij voorkeur in een economische richting;
  • je hebt 8 tot 10 jaar expertise opgebouwd in een midden management functie in Finance, HR, Legal... en/of 5 jaar ervaring in consultancy, eventueel binnen rekrutering;
  • je hebt een goede kennis van het Nederlands; kennis van het Frans en/of Engels is een extra troef;
  • je bent analytisch en kritisch ingesteld, en hebt een sterk beoordelingsvermogen;
  • je beschikt over uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden, en je bent servicegericht;
  • je bent een gedreven, proactieve, resultaatgerichte professional met een sterke teamgeest;
  • je hebt een mature, flexibele en extraverte persoonlijkheid met een wil tot slagen in een ambitieuze en snelgroeiende organisatie.

Aanbod

Ons aanbod

  • een carrière in een steeds groeiende onderneming met een sterke merknaam en reputatie;
  • een dynamische, teamgeoriënteerde internationale werkomgeving waar zowel de 'vibe' van een multinational als de charme van een regionaal team heerst;
  • reële carrièremogelijkheden en kansen op persoonlijke ontwikkeling;
  • een aantrekkelijk salarispakket met uitstekende extralegale voordelen, een firmawagen en prestatie-gerelateerde variabelen.

Herken je jezelf hierin?

Dan ontmoeten we je graag om jouw ambities te bespreken.

Vilvoorde - Zaventem

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 19 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Rekrutering & selectie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Vilvoorde - Zaventem
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Bachelor na Bachelor
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Rekrutering & selectie' jobs in Vilvoorde - Zaventem meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.