Terug naar zoekresultaten Vorige

2 van 25

Volgende
Alides

Management Assitant

Alides | Gent | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 6 dagen op Jobat.be

Alides REIM nv. behoort tot de Gentse Group Maes en is ontwikkelaar, investeerder, beheerder en exploitant van een gediversifieerde vastgoedportefeuille. De Group bestaat 125 jaar en behoort tot de grootste familiale vastgoedeigenaars in België. Naast de kantorenmarkt en het residentieel vastgoed zijn wij actief in semi-industrieel-, zorgvastgoed en hotels. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich door een vlakke structuur en korte beslissingslijnen waarbij ondernemerschap, verantwoordelijkheidszin en gedrevenheid centraal staan.

In het kader van onze continue groei zijn we op zoek naar:

Management Assitant

Functieomschrijving

  • Op basis van een breed en gevarieerd takenpakket verleen je administratieve, organisatorische, logistieke en praktische ondersteuning aan het Management en aan de afdelingen Finance, Legal en HR.
  • Je staat in voor een efficiënt document management en vlotte toegankelijkheid. Hierbij word je een prominente rol toegekend in de implementatie van Sharepoint.
  • Je verzorgt het mailverkeer, de rapporteringen voor het management en de Raad van Bestuur, occasioneel organiseer je vergaderingen en zakenreizen.
  • Je werkt presentaties & documenten af, je verzamelt documenten en cijfermateriaal via verschillende kanalen en je zorgt voor de vertalingen (NL-FR-ENG).
  • Je assisteert de afdelingen Finance en Legal m.b.t. bankendossiers, verzekeringsdossiers, contracten, enz.
  • Tenslotte ben je verantwoordelijk voor het agendabeheer, het verwerken van ad-hoc opdrachten, de ontvangst van bezoekers, enz.

Profiel

  • Je genoot bij voorkeur een Bachelor opleiding (bedrijfsmanagement, talen,...) of gelijkwaardig, aangevuld met minstens 2 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de talen NL - FR – ENG, zowel in woord als geschrift.
  • Je beheerst de actuele bureautica tools zoals Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Sharepoint, Access.
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden en je bent kritisch ingesteld.
  • Je kan efficiënt plannen en organiseren, met de nodige snelheid en nauwkeurigheid.
  • Je legt de nodige discretie aan de dag en je slaagt erin om relaties met de nodige diplomatie op te bouwen en te onderhouden.
  • Extra troeven zijn: een hands-on mentaliteit, stressbestendig, flexibel en snel inzetbaar.

Aanbod

Een boeiende en afwisselende functie met ruimte voor zelfstandigheid en initiatief. U kan rekenen op een marktconform salaris.

Interesse?

Interesse?
Contacteer Johan Lanckriet, HR Manager, op het nummer 0486/400147 of per mail j.lanckriet@groupmaes.be

Meer info over Alides en onze vacatures vind je op onze website www.alides.be
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 33 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Bouw, Bouwmaterialen en Immobiliën
  • Gent (standplaats)
  • Alle vacatures bij Alides

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.