Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 14

Volgende

Management assistent(e)

Via Talentus Leuven

Staat 11 dagen op Jobat.be

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een management assistent(e):

Management assistent(e)

Functieomschrijving

Je bent de rechterhand van de Directeur Marketing, Retail & Events die je op een proactieve wijze ondersteunt in zijn werkzaamheden.

Als administratieve en organisatorische duizendpoot ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken, zoals o.a. beantwoorden van telefoonoproepen, verzorgen van de in- en uitgaande post, beheren van agenda’s, organiseren en voorbereiden van vergaderingen, opstellen van vergaderverslagen, voorbereiden van power point presentaties en analyses binnen Excel of CRM, ….

Daarnaast heb je de capaciteit om specifieke dossiers door te nemen, te analyseren, de essentie eruit te halen en je eigen conclusies te trekken. Je voert ook algemene secretariaatstaken uit (vb. klassement en archief) en je bent bereid back up te zijn van de collega’s Assistent Marketing tijdens hun afwezigheid.

Profiel

Je bezit bij voorkeur een bachelorsdiploma en hanteert in ieder geval een ‘Bachelor’ denk & doe niveau. Je kan terugblikken op minimum 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie, waarbij ervaring als management assistent een pluspunt is.

Je bent discreet en diplomatisch.

Je bent administratief sterk en hebt een uitgesproken passie voor je vak. Je bent gedreven en gemotiveerd. Een goede planning, nauwkeurigheid, efficiëntie en voortgang zijn voor jou belangrijk. Je schrikt er niet voor terug om de handen uit de mouwen te steken en weet vlot te schakelen van de ene activiteit naar de andere. Je durft initiatief te nemen en je bent oplossingsgericht.

Je bent perfect drietalig (Nederlands/Frans/Engels). Je hanteert een open, transparante, directe en klantgerichte communicatie (zowel schriftelijk als mondeling) en bent vlot in omgang met collega’s. Ervaring op vlak van ‘copywriting’ is een pluspunt.

Je hebt een goede kennis van MS Office (Word, PowerPoint en Excel) en hebt bij voorkeur reeds met CRM (of vergelijkbare softwareprogramma’s) gewerkt.


Aanbod

Een boeiende en gevarieerde hands-on job met ruimte voor verantwoordelijkheid en initiatief, binnen een dynamisch bedrijf met een sterk familiaal karakter waar ondernemerschap, innovatie en persoonlijke ontplooiing centraal staan.

Leuven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 17 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / Secretariaat
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • Boortmeerbeek (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Leuven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.