Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 30

Volgende
Xtra Interim & Select Wommelgem

Management Assistent

Xtra Interim & Select Wommelgem | Brasschaat | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 1 dag op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Management Assistent

Functieomschrijving

Voor onze klant, dé groothandel gespecialiseerd voor professioneel keukenmateriaal, zijn we op zoek naar een gemotiveerde collega!

Wil jij graag aan de slag als Management Assistent binnen een stabiel en gerenommeerd bedrijf?

Dan is deze vacature misschien wel iets voor jou!

 

- Het inboeken van de betalingen ( debiteuren en crediteuren )

- Het inboeken van de inkomende facturen waarbij de goederen op facturen moeten worden afgeboekt t.o.v onze inkooporders en de kostenfacturen uitgesplitst moeten worden en geboekt worden op de juiste kostenrekening.

- Het nakijken en verrichten van de uitgaande facturatie

- opvolgen mailbox

- bijstaan van de binnendienst bij ingeven van verkooporders

- personeelsbeheer: loonsopvolging (payroll ), verlofplanning, algemene HR en onderhoud arbeidsreglement ( in samenwerking met SDworx )

- maandelijkse opgave intrastat

- 3-maandelijkse opgave recupel

- allerlei bijkomende administratieve standaardtaken

- bijkomende administratieve taken

- maandelijkse rapportages aan klanten en buitendienst wat betreft de verkoopcijfers

Profiel

-Je hebt minimum 5 jaar administratieve ervaring

-Basis boekhouding en HR is een must!

-De courante MS-Office tools kennen voor jou geen geheimen

-Je bent een leider en kan ook tijdig bijstaan/bijsturen waar nodig

-Een drukke agenda schrikt je niet af! Integendeel, elke dag een nieuwe uitdaging om aan te gaan!

Aanbod

Onze klant biedt jou een zeer gevarieerde voltijdse functie binnen een stabiel en familiaal bedrijf.

 

-De opstart is voorzien voor januari 2019

-Na een geslaagde interim-periode is er kans op een vast contract

-Aantrekkelijk en bespreekbaar loonpakket naargelang ervaring

-Je werkt van maandag tot donderdag van 08:30 tot 17:00, op vrijdag maar tot 15:00!

Interesse?

Graag ontvang ik uw cv via ischa.sleewaeghen@xtra.works. Uw kandidatuur wordt met de nodige discretie behandeld. Tot snel!
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 38 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.