Terug naar zoekresultaten Vorige

11 van 24

Volgende
CIGNA

Management Assistant

supporting Directors in Antwerp and Madrid

Bij CIGNA

Staat 8 dagen op Jobat.be

Wat doet Cigna?
Cigna biedt ziektekostenverzekeringen over de hele wereld. We zijn gepassioneerd en gedreven in het helpen van mensen om hun gezondheid, welzijn en gevoel van veiligheid te verbeteren. We zijn daar meer dan 200 jaar geleden mee begonnen en sindsdien zijn we blijven innoveren en uitbreiden. Bij Cigna Health Benefits richten we ons op de unieke behoeften van intergouvernementele (IGO) en niet-gouvernementele (NGO) organisaties, en van expats uit multinationals in Europa en Afrika.
Je kunt nog meer over Cigna lezen op www.cignahealthbenefits.com.
 
Wat maakt Cigna anders dan andere werkgevers?
Bij Cigna gaat het om meer dan enkel schadeclaims uitbetalen. Alles wat we doen draait om het opbouwen van hechte relaties met onze klanten. We geloven ook sterk in bedrijfsethiek en we streven voortdurend naar een schonere, groenere, en meer respectvolle werkomgeving. Ons succes is voor 100 procent te danken aan het talent en de toewijding van ons team. Zij zijn degenen die een verschil maken in het leven van onze klanten. Daarom is het belangrijk dat wij als werkgever extra aandacht besteden aan onze medewerkers, zoals zij aandacht besteden aan onze klanten. We zorgen ervoor dat ze een goede balans kunnen vinden tussen werk en privé en we bieden vele initiatieven rond sport, gezondheid, liefdadigheid en team spirit.

Management Assistant

Functieomschrijving

As an Executive Management Assistant, your primary duty is to support three members of the Senior Leadership Team, namely the Operations Directors Claims, based in Madrid, and the Operations Director Communication, as well as the Director Sales and Client Management, both based in Antwerp.
  • Manage 3 Directors diaries to a high standard, including continuous shifting of schedules, including travel management and submission of monthly expense reports through corporate system
  • Prioritise deadlines and pertinent follow ups for the managers, including monitoring of e-mail traffic to identify critical matters
  • Manage and co-ordinate suppliers and all event logistics; including the welcoming of visitors, including pertinent agenda and accommodation arrangement.
  • Support the Senior Leadership Members on the preparation of presentations or similar documents, and ensure the adequate maintenance of those
  • Provide secretarial and administrative assistance, including comprehensive support as required for individual projects
  • Collect, consolidate and process information in managerial reporting
  • Prepares and files routine and advanced correspondence including letters, memoranda, reports and planning
  • Responsible for confidential and time sensitive material
  • Establish productive relationships with other assistants and executives
  • Provide additional coverage and support to CEO and other executives as needed

Profiel

  • You have a Bachelor degree, or similar
  • You have a minimum of 3 years experience in a similar position or other relevant experience.
  • You have a thorough command of English and Dutch (both oral and written - every further European language is a plus
  • You can work cross platforms (including working a remote manager), as well as strong multi-tasking capabilities to manage multiple Directors in parallel
  • You have a talent for organization, and are able to structure your tasks in an independent manner.
  • You are proactive and flexible; Open to different and new ways of doing things; willing to modify one’s preferred way of doing things
  • You are results oriented: Prioritizes projects to meet required deadlines. Carefully manages several projects at once, focusing on the desired end result of one’s work.
  • You are adaptable to the changing nature of the business
  • You have strong administrative skills and work meticulously.
  • You have sense of urgency and affinity to detail.
  • You enjoy taking initiative and offer constructive proposals for improvements.
  • You deal with confidential information in a discrete manner.
  • You are a good communicator.

Aanbod

Waarom is het zo tof om bij Cigna te werken?
  • Een uitdagende job in een internationaal kader
  • Een degelijke on-the-job training en persoonlijke ontwikkelingskansen
  • ‘Happy You’: initiatieven rond gezondheid en welzijn, flexibele uren, thuiswerk opportuniteiten
  • Een dynamisch internationaal team, team leaders die je geduldig opleiden en een team manager die ten alle tijden tijd voor jou vrijmaakt
  • Interessante loonsvoorwaarden en een aantrekkelijk sociaal plan
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 52 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Engels, Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.