Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 20

Volgende
Colruyt Group

Management Assistant Retail Partners Colruyt Group

Management Assistant Retail Partners Colruyt Group

Bij Colruyt Group

Staat 5 dagen op Jobat.be

Colruyt Group telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 ondernemingen. Dat zijn niet alleen verschillende winkelformules, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkingsbedrijf, technische dienst … Dat maakt de groep een van de grootste privéwerkgevers van het land. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarden hoog in het vaandel draagt. Daarom geloven én investeren we in onze medewerkers.
 

 

Retail Partners Colruyt Group overkoepelt alle activiteiten met zelfstandige ondernemers binnen Colruyt Group. Zelfstandige winkelhouders kunnen bij ons terecht voor aankoop en logistiek, maar ook voor meer intense samenwerkingen. Bekende klanten zijn de meer dan 200 Spar-winkels en een 75-tal Alvo-winkels. Onze medewerkers zijn gedreven om een goede service te leveren en hechten veel belang aan partnerschap.

Management Assistant Retail Partners Colruyt Group

Functieomschrijving

Als management assistent van de divisie Marketing binnen Retail Partners Colruyt Group ben je de steunpilaar van de directie op administratief en organisatorisch vlak. Door je efficiëntie, ondernemerschap en discretie draag je bij aan een vlotte werking en organisatie van de afdeling.

Je kan je perfect inleven in de rol van een leidinggevende. Zo bied je op elk moment de juiste ondersteuning: vergaderingen organiseren, agenda’s beheren, verslagen maken en to do’s opvolgen. Je werkt actief mee aan doeltreffende presentaties en anticipeert op opdrachten van de directie. Stressvolle situaties pak je bovendien met de nodige humor en een zekere kordaatheid aan.

Je gaat planmatig, georganiseerd en gestructureerd te werk. Een teamvergadering organiseren? Je verzamelt en detecteert agendapunten, stemt af met je directie, brengt structuur aan, stelt de agenda op, nodigt iedereen uit en maakt het verslag.  

Ook heb je een gezonde dosis assertiviteit: je beheert de agenda en staat sterk genoeg in je schoenen om aanvragen voor vergaderingen te weigeren. Je hebt toegang tot de volledige mailbox van de leidinggevende en je vervult een belangrijke signaalfunctie bij het beheren van binnenkomende berichten. Daarnaast ben je ook aanwezig op vergaderingen en pik je in als je merkt dat beslissingen niet overeenstemmen met voordien gemaakte afspraken. Je staat in voor een correcte verslaggeving en daarnaast kan je strategische plannen vertalen naar heldere presentaties.

Je weet van aanpakken en kan verschillende verantwoordelijkheden combineren. Kortom, jij bent de steunpilaar van jouw directie.

Je werkt in Mechelen.  

Profiel

  • Ervaring en opleiding – Je voltooide een opleiding tot management assistent of beschikt over gelijkwaardige ervaring wanneer het gaat over plannen, organiseren en werken met de nodige softwarepakketen (Word, Excel en PowerPoint). Heb je een achtergrond of interesse in marketing/communicatie? Dan is dat een plus.
  • Discretie – Je werkt dagelijks met vertrouwelijke informatie. Die behandel je telkens discreet.
  • Analytisch denken – Je bent in staat om hoofd- en bijzaken te onderscheiden (zowel voor de korte als lange termijn) en dat uit zich bijvoorbeeld ook in jouw verslagen. Snelheid en flexibiliteit zijn cruciaal.
  • Initiatief en zelfstandigheid – Je kan prioriteiten stellen en je neemt initiatieven om het werk optimaal te organiseren. Je bewaakt ook de agenda en durft zelf beslissingen te nemen.
  • Talenkennis – Je communiceert in het Nederlands en Frans op een professioneel niveau. Het is dus essentieel dat je deze talen zeer goed beheerst. Je hebt ook een goede kennis van het Engels om nota's en presentaties in het Engels te begrijpen.

Aanbod

  • Dynamiek – Je komt terecht in een dynamisch team, hebt een gevarieerd takenpakket en komt dagelijks in contact met verschillende mensen.
  • Blijven leren – Je leert niet alleen veel bij on the job maar krijgt ook de kans om opleidingen op maat te volgen.
  • Extralegale voordelen – Je kan rekenen op tal van extralegale voordelen zoals een maaltijdcheques en winstdeelname.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 55 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Distributie en Retail
  • Mechelen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.