Terug naar zoekresultaten
Jobmatch

Management Assistant met ervaring Sociale Wetgeving / Payroll - ANDERLECHT

Office Management en HR

Via Jobmatch

Staat 8 dagen op Jobat.be

Jobmatch. In onze naam zit precies vervat wat wij doen.
Elke dag opnieuw zetten onze Consultants samen hun schouders onder het vinden van de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven. En die match vinden, dat vraagt vakmanschap.
Onze individuele aanpak, gedrevenheid en oog voor kwaliteit resulteert in een stevige professionele relatie op lange termijn met zowel onze klanten als onze uitzendkrachten.

Management Assistant met ervaring Sociale Wetgeving / Payroll - ANDERLECHT

Functieomschrijving

Voor onze klant in Anderlecht zijn wij op zoek naar een ervaren Management Assistant met een stevige basiskennis van Payroll of Sociale Wetgeving. Je bent verantwoordelijk voor de klassieke Office Management taken én voor het brede HR gedeelte binnen het bedrijf.
 
 
Office Management
  • Telefoon, e-mail, onthaal en verwerken van de post en pakketjes
  • Plaatsen van bestellingen, bijhouden van de voorraad
  • Facility management: gebouwenbeheer, opvolgen van de poetsploeg en de klusjesdienst
  • Agendabeheer voor het hoger management
  • Plannen en organiseren van interne en externe meetings
  • Voorbereiden van meetings: presentaties voorbereiden, mapjes klaarmaken, de vergaderzaal reserveren, catering voorzien,…
  • Travel : boeken van reizen, vluchten, treintickets, hotels,…
  • Organisatie van personeelsactiviteiten
  • Algemene ondersteuning voor de directeur
 
Human Resources
  • HR administratie: opmaken van contracten en eventuele addenda,
  • Absence management: bijhouden van afwezigheden, ziekte, verlof,…
  • Voorbereiding voor de verwerking van de lonen, samen met het sociaal secretariaat
  • Rekrutering: aanspreekpunt voor de uitzendkantoren en externe partners
  • Opstellen van jobomschrijvingen opmaken
  • Inplannen en opvolgen van eerste gesprekken bij de bewuste Manager
  • Onthaal van nieuwe medewerkers verzorgen: arbeidsreglement, contract, uitleg en in orde brengen van groeps- en hospitalisatieverzekering, badge, laptop,…
  • Wagenparkbeheer

Profiel

  • Je spreekt en schrijft op een uitstekend niveau Nederlands en Frans
  • Je hebt een tiental jaar ervaring als Management Assistant, liefst binnen een HR omgeving
  • Je hebt een stevige basiskennis van sociale wetgeving of payroll
  • Je kan discreet en confidentieel omgaan met vertrouwelijke informatie
  • Je kan zelfstandig werken, je bent oplossingsgericht en je plant zelf je agenda in
  • Je bent proactief en neemt graag verantwoordelijkheid en initiatief

Aanbod

  • Fulltime functie: 39u per week – 6 dagen ADV bovenop 20 dagen
  • Uren: 9u – 18u, vrijdag tot 17u
  • Loon: Mooie verloning met extralegale voordelen zoals een laptop, GSM, DKV verzekering voor het gezin, hospitalisatie en groepsverzekering bij Allianz, maaltijdcheques en ecocheques
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 20 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / Secretariaat' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.