Terug naar zoekresultaten
Unique Office

Management Assistant (m/v) in Olen

Via Unique Office

Staat 19 dagen op Jobat.be

Onze klant is een eigentijdse, internationale winkelformule met vestigingen in acht Europese landen. Dagelijks engageren hun enthousiaste medewerkers zich om de trends op de voet te volgen waardoor ze een kwalitatief alternatief bieden voor dure designmerken. Zo maken ze met hun feelgoodproducten van een huis een heerlijke thuis.



Interesse? Solliciteer dan snel door te klikken op de knop 'Solliciteer nu'. We geven jou zo snel mogelijk feedback en zullen je eerst telefonisch screenen.



Vragen mag je stellen aan Melissa (Consultant) op het nummer: 014 28 54 14.



Hopelijk tot binnenkort!


Management Assistant (m/v) in Olen

Functieomschrijving

Ben je hulpvaardig en heel hands-on?
Beschik je over een goede kennis van zowel het Nederlands, Frans als Engels?
En sta je open voor een boeiende job?

Neem dan zeker de tijd om deze vacature door te nemen en te kijken of je in het plaatje past. Wie weet ontmoeten wij jou binnenkort?

Voor onze klant in Olen - een bekende speler in de markt van huisdecoratie – zijn we op zoek naar een management assistant voor de directeur HR & Finance. Je krijgt een vast plaatsje binnen het bedrijf waarin je met een optie vast zal starten.

Wat zal je doen?

  • Je zal de nodige ondersteuning bieden aan de directeur HR & Finance : agendabeheer, reisboekingen, telefoon- en e-mailverkeer…
  • Je organiseert en coördineert de voorbereidingen van vergaderingen en maakt de bijhorende verslagen op.
  • Je behandelt confidentiële informatie, houdt dossiers bij en volgt deadlines op.
  • Tijdens de vergaderingen tolk je (NL > FR). Je verzorgt verder ook de vertaling van gerelateerde documenten en zorgt voor de verdeling van verslagen.
  • Je helpt bij de organisatie van evenementen.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor verschillende partijen, zowel intern als extern.

Profiel

Naar wie zijn we op zoek?:




  • Je hebt een bachelor diploma, bij voorkeur office management of beschikt over een eerste werkervaring in een administratieve of management assistant functie.

  • Qua talen beschik je naast een goede kennis van het Nederlands ook over een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans en Engels.

  • Je bent hands-on, organisatorisch sterk en werkt heel autonoom.

  • Verder ben je ook professioneel, discreet en flexibel.

  • Je kan snel schakelen indien nodig en weet prioriteiten te stellen.

  • Je bent tenslotte ook vlot aan de telefoon en kan goed met de computer werken.


Aanbod

Wat krijg je hiervoor in de plaats?:




  • Een job met veel afwisseling, de mogelijkheid om veel kennis op te doen en om je talen te onderhouden.

  • Dit alles in een enthousiast team;

  • En in een bedrijf dat in volle groei is.

  • Verder kan je ook rekenen op een filevrije omgeving;

  • En een aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met maaltijdcheques.

  • Je hebt ook flexibele uren: Jouw startuur is vrij te kiezen.


Antwerpen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Management assistant / secretariaat
  • Sector: Distributie en Retail
  • Antwerpen
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.