Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 10

Volgende
Carrefour België

Loyalty Manager

Carrefour België | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 16 dagen op Jobat.be

Carrefour Belgium

Loyalty Manager

Functieomschrijving

 


Het Loyalty team maakt deel uit van de CMI-afdeling "Customer and Market Intelligence", die bestaat uit analytische teams (marktonderzoek, klantonderzoeken, geomarketing, customer intelligence, data science en campaining) en commerciële teams (mediabeheer, getrouwheid). Het loyalty team zorgt voor coherente en voordelige voorstellen die we aan onze klanten kunnen doen door gebruik te maken van de gegevens en de contacten die we ter beschikking  hebben.


 


De Loyalty program manager is verantwoordelijk voor het volledige beheer van het getrouwheidsprogramma bij Carrefour, van de zichtbaarheid van het programma in / outstore, via het registratieproces en hij/zij zorgt voor de loyaliteit en tevredenheid van onze klanten op korte en lange termijn. In deze functie werk je nauw samen met collega's van verschillende afdelingen en met externe partners.


 


 


Je specifieke taken


 


• Ontwikkeling en innovatie: identificeren van nieuwe mogelijkheden om bestaande getrouwheidsacties te verbeteren en dit op basis van marktonderzoek, analyses van best practices, en nieuwe partners
• Projectmanagement: ontwikkelen, verdedigen en opvolgen van transdepartementale projecten
• Budget: opmaken en maandelijks opvolgen van het getrouwheidsbudget


• Dagelijkse opvolging van het getrouwheidsprogramma: opvolgen van aanvragen voor inschrijfkits, uitgifte van spaarpunten en inruilprocessen, winkelcommunicatie…..


Hij verandert hij het programma om beter tegemoet te komen aan de verwachtingen van klanten (mechanische voordelen, aangeboden diensten, partners, ...) en ontwikkelt het een korte- en langetermijnvisie op het programma.
• Hij is verantwoordelijk voor de Carrefour Bonus Card-website (managing partners, opzetten van Carrefour-spellen, ..)
• Het zorgt voor het dagelijks operationele beheer van het programma (levering van fid-kaartkits in de winkel en online, PLV, callcenter, ...) met de hulp van een assistent.
• Het bewaakt en onderhoudt onze klantendatabase met de steun van IT-teams.
• Hij werkt aan strategische projecten, zoals toestemming van klanten voor off-line communicatie, evenals het beheren van hun voorkeuren op het gebied van contact.

Profiel



• opleiding: marketing of gelijkgestelde ervaring
• commerciële ervaring is een pluspunt
• talenkennis: Nederlands Frans Engels
• min 5 jaar ervaring met het ontwikkelen en beheer van getrouwheidsprogramma's
• ervaring binnen een organisatie met gediversifieerde verkoopskanalen en / of een datarijke omgeving is een noodzaak
• zeer sterke klantgerichte en commerciële focus


- flexibel, autonoom, proactief en goed georganiseerd


• uitstekend in projectmanagement en bekwaam om cross-functional teams binnen scherpe deadlines aan te sturen en te motiveren
• succesvolle resultaten m.b.t. klantenbinding kunnen aantonen

Aanbod



  • Een unieke kans binnen een snel groeiende afdeling in een multiculturele omgeving waar je werkt met state-of-the art technologieën en tools

  • Een boeiende functie en uitdagende projecten met een reële impact op processen en beleidsbeslissingen

  • Een interessant aanbod aan opleidingen, deelname aan conferenties en ontwikkelingsmogelijkheden

  • Een contract van onbepaalde duur bij één van de grootste Europese distributeurs

  • Een aantrekkelijk salaris met bedrijfswagen en tankkaart, aangevuld met een pakket aan interessante extra-legale voordelen

In een wereld in verandering zijn diversiteit en inclusie centrale waarden. Bij Carrefour willen we

vrouwen en mannen aantrekken en behouden - van alle leeftijden en van allerlei achtergronden,

elk met haar of zijn eigen ervaring. We zijn ervan overtuigd dat we hiermee onze klanten kunnen

bekoren en onze resultaten en onze innovatieve kracht versterken.



 

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 44 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type)

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Direct marketing' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.