Terug naar zoekresultaten

1 van 51

Volgende
Kortrijk

Logistiek medewerker AGB SOK/Event-huis (C1-C3)

Bij Kortrijk

Staat vanaf vandaag op Jobat.be

Kortrijk is een grote werkgever. Meer dan 1800 medewerkers van stad, OCMW, ZORG Kortrijk, AGB SOK en AGB Parko zetten zich elke dag in voor een zeer gevarieerde dienstverlening. Dat aanbod qua dienstverlening is zeer divers, denk maar aan sport, cultuur, burgerzaken, kinderopvang, thuiszorg, sociale tewerkstelling, onderwijs, integratie, stadsontwikkeling, huisvuilophaling, groen, parkeerbeleid, armoedebestrijding, schuldhulpverlening, evenementen, economie, wegenwerken, woonzorgcentra, ... Die uitdagingen voor de diensten en de medewerkers zijn groot en evolueren voortdurend. Samen zorgen we ervoor dat het aanbod afgestemd is op de wensen en behoeften van de inwoners van stad Kortrijk. Kortom, Kortrijk is een inspirerende werkplek!

Logistiek medewerker AGB SOK/Event-huis (C1-C3)

Functieomschrijving

Het Stadsontwikkelingsbedrijf Kortrijk (AGB SOK) heeft twee primaire taken : het realiseren van projecten binnen de stadsontwikkeling (vastgoed) enerzijds en anderzijds de exploitatie van maatschappelijk vastgoed in de cultuur- en jeugdsector (Event-huis)

Het autonoom gemeentebedrijf is op zoek naar een logistiek medewerker voor het event-huis. Het event-huis exploiteert Budascoop, Budafabriek, Budatoren, depart, Paardenstallen, Broelkaai 6 en de Broeltorens.

Je werkt binnen de exploitatie-equipe van het stadsontwikkelingsbedrijf. Je bent verantwoordelijk voor kwalitatieve logistieke bijstand bij de exploitatie-unit en haar activiteiten en je hebt een adviserende rol met betrekking tot de logistieke uitrusting (aankoop, onderhoud, ...) en draagt bij tot de goede algemene werking van de dienst.

De logistiek medewerker werkt in team met de technische ploeg en de evenementbeheerders. samen met de technisch medewerker en de facilitair medewerker vormt de logistiek medewerker de technische ploeg.

 

Profiel

Verantwoordelijkheden :

  • Je staat in voor een goede logistieke werking binnen het 'Event-huis' van AGB SOK :
    • Je beheert het logistieke patrimonium (excl. Audiovisuele technieken)
    • Je beheert de stocks en bestellingen van dranken en andere verbruiksgoederen
  • Je staat in voor het vlekkeloos afleveren van de door het AGB SOK genomen engagementen binnen de dienstverleningsovereenkomsten en inplantingsvergaderingen. In dat kader lever je perfect werkende infrastructurele faciliteiten op en bepaal je mee het kader waarbinnen de op- en afbouw van onze klanten kan gebeuren.
  • Je staat in voor de kennis over het gebruik en gebruikersonderhoud van alle infrastructuur en door AGB SOK aangeboden apparatuur (behalve audiovisueel materiaal)
  • Je staat in voor het nastreven van een veilige manier van werken en neemt maatregelen bij mogelijke onveilige situaties.
  • Samen met je collega's sta je in voor de technische permanentie en de opvolging van gemaakte afspraken tijdens de events. In dat kader is avond- en nachtwerk of weekendwerk geen uitzondering.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het opvlogen van uitbating- en veiligheidsvoorschriften en inspectieverslagen.
  • Je rapporteert problemen en helpt mee denken aan het algemeen beleid inzake alle faciliteiten. Je geeft  advies in verband met aankopen en huur materiaal en andere logistieke realisaties.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en onderhoud en voor de staat van het gebruikte materiaal en gebouwen.
  • Je staat in voor het beheren en opvolgen van het eigen klassement en documentatiemateriaal.
  • Je staat in voor het beheren, coördineren en opvolgen van alle taken en dossiers eigen aan de functie.
  • Je werkt innoverend ten aanzien van de taken die je toevertrouwd zijn, verbetering- en veranderingsvoorstellen doen en trachten de taken voortduren aan te passen aan de eisen van een optimale dienstverlening.

 

Kenniscompetenties :

  • Je hebt inzicht in gebouwenbeheer : brandcentrale, verwarming, noodverlichting, ventilatie, ...
  • Je hebt kennis van beheer, dranken en tapinstallaties
  • Je hebt beperkte ervaring met podiumtechnieken
  • Je hebt basis-inzicht in veiligheid op evenementen: crowdcontol, preventie, opvolging van keuringen
  • Je hebt brede interesse voor de cultuur- en vrijetijdssector
  • Je hebt goede kennis van de meest gangbare software-toepassingen
  • Je beschik tover een rijbewijs B
  • Je gaat voor de realisatie van de gemaakte afspraken en eist dit ook van je omgeving.
     

Generieke competenties :

  • Klantgerichtheid - samenwerken - integriteit - kostenbewustzijn - veranderingsgericht
     

Functiegebonden competenties :

  • Flexibiliteit - initiatief en proactiviteit - organisatorische vaardigheid - mondelinge communicatie - schriftelijke communicatie - adviesverlening - taakuitvoering en werkorganisatie

 


 

 

 

 

 

 

Aanbod

•een contract van onbepaalde duur na 2 x 6 maanden (X-niveau)
•maaltijdcheques van 5,50 euro (na 6 maand) en hospitalisatieverzekering (na 1 jaar)
•gratis openbaar vervoer voor woon-werkverkeer en fietsvergoeding van 0,23 euro/km
•een mooi verlofpakket en een flexibel uurrooster
•naast anciënniteit vanuit openbare sector/onderwijs, kan ook anciënniteit op basis van relevante ervaring in de privé-sector of als zelfstandige meegerekend worden, met een maximum van 18 jaar
•een loopbaan met ontwikkelingskansen en nieuwe uitdagingen



De uiterste inschrijvingsdatum voor deze vacature is 31/08/2018
Kortrijk

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 39 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie
  • Sector: Overheid en Social Profit
  • Kortrijk (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Kortrijk meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.