Terug naar zoekresultaten Vorige

5 van 62

Volgende
Harvey Nash Gent

Logistiek & Customer Service Medewerker

Harvey Nash Gent | Oudenaarde | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 7 dagen om te solliciteren

GEEF JE CARRIÈRE EEN BOOST MET HARVEY NASH GENT

Je bent een gedreven professional op zoek naar je droomjob? Kies dan voor Harvey Nash Gent. We zijn een onderdeel van een internationale groep en bieden een brede waaier aan expertises: Sales & Marketing, Creatives, Engineering, Aankoop, Logistiek, Administratie, Finance, Juridisch en HR.

Logistiek & Customer Service Medewerker

Functieomschrijving

Onze klant is een productiebedrijf met focus op export, wat maakt dat de logistieke afdeling het hart van de firma is en ook de Customer Service afdeling hier is ondergebracht.
  • Je krijgt ownership over een klantenportefeuille, waarvoor jij SPOC bent.
     
  • Naast de communicatie met jouw klanten, opvolging van de orders en de leverbevestigingen,
    geef je transportopdrachten door aan externe transportfirma’s, maak je losafspraken, regel je
    palletruil en maak je de nodige instructies en documenten op voor het magazijn. Je volgt leverperformance
    op en probeert je klanten zo optimaal mogelijk te informeren.
     
  • Je bent het uithangbord voor onze firma en houdt van contact met externe klanten alsook intern
    met de diverse diensten (magazijn, productie, planning, kwaliteit, ..).
     
  • Gezien dit een groeiende klantenportefeuille is, zal je tijdens de inwerkperiode ook ondersteuning bieden aan de andere collega’s binnen CS & logistiek.

Profiel

  • Je behaalde een Bachelor of Master diploma (of gelijkgesteld door ervaring) en kan een eerste relevante ervaring voorleggen, dit zowel onder de vorm van een stage als een professionele job.
     
  • Als contactpersoon voor je klanten spreekt het voor zich dat je klantvriendelijk bent en snel situaties kan inschatten, waar nodig snelle acties kan ondernemen of problemen kan voorzien.
     
  • Je bent een goed organisator want ook het inplannen van het nodige transport behoort tot je takenpakket. Je bent een enthousiaste, open, gedreven persoon met een sterk leervermogen.
     
  • Je bent punctueel, behoudt het overzicht en zorgt voor een correcte administratieve opvolging in Navision.
     
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, Frans en Engels.

Aanbod

  • De nodige support van je collega’s en tools om je snel te kunnen inwerken en thuis te voelen.
     
  • Glijdende uren (tussen 8 en 9 opstarten), mogelijkheid om op vrijdag al om half drie het weekend op te starten) en een 39 uren regeling. (ADV).
     
  • Interessante voorwaarden met extra-legale voordelen.
     
  • Boeiende productieomgeving en firma in volle groei, met hart voor mens.

Interesse?

freya.vromman@harveynash.com of 0499/61.07.28
Oudenaarde

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 7 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Oudenaarde meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.