Terug naar zoekresultaten Vorige

30 van 56

Volgende
Secretary Plus Antwerpen

Logistiek bediende (m/v) front office - Aartselaar (1320430)

Secretary Plus Antwerpen | Aartselaar | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 15 dagen op Jobat.be

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Logistiek bediende (m/v) front office - Aartselaar (1320430)

Functieomschrijving

In deze functie als logistiek bediende front office (m/v) zal je administratie en opvolging combineren met veelvuldige interne en externe contacten. Je takenpakket omvat:

  • Je bent het eerstelijns logistieke aanspreekpunt voor de klanten.
  • Je verzorgt de orderverwerking, dit houdt in: voorraadcontrole, orderbevestigingen versturen, afdrukken van de pickbons voor het magazijn, de klanten informeren over levertijden en backorders.
  • Je beheert de logistieke mailbox.
  • Je maakt deel uit van het logistieke team dat uit 8 medewerkers bestaat.

Profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt al minstens een eerste relevante werkervaring als logistiek bediende, customer service medewerker of administratief bediende.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans.
  • Je werkt graag administratief, maar communiceert ook vlot met klanten.
  • Je bent goed georganiseerd, sterk in opvolging en in werken volgens prioriteiten.

Aanbod

  • Onze klant biedt je een contract voor onbepaalde duur.
  • Je komt terecht in een sterk groeiende, innoverende organisatie waar ruimte is voor initiatieven.
  • Je maakt deel uit van een dynamisch team en kan rekenen op een degelijke interne opleiding en ondersteuning van ervaren collega’s.
  • Appreciatie voor jouw talent blijkt uit een marktconform salaris, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Je werkt 40u/week: 8.30u-12.15u & 13u-17.15u en beschikt over 32 vakantiedagen.
  • Je komt terecht in een bedrijf met respect voor jouw work-life balance.

Voor bijkomende inlichtingen kan je ook steeds telefonisch terecht op het nummer 03 201 47 20.

Neem zeker ook een kijkje op onze website www.weassistyou.com hierop vind je een volledig overzicht van onze vacatures in jouw regio. 

Interesse?

Inne Vandijck
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 13 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.