Terug naar zoekresultaten
ACCENT

Logistiek administratief bediende

Via ACCENT

Nog 6 dagen om te solliciteren

Onze klant is een familiale onderneming gevestigd in Zelzate.
Ze zijn gespecialiseerd in het organiseren van transport en logistieke services op maat van de klant binnen België en Luxemburg waarbij ze over een eigen wagenpark bezitten.

Logistiek administratief bediende

Functieomschrijving

Als logistiek administratief bediende ben je verantwoordelijk voor:
  • Opmaak vervoersdocumenten
  • Verzorgen van contact met klanten zowel telefonisch als per mail
  • Facturen opmaken en controles doorvoeren op input
  • Administratie met betrekking tot interims verzorgen
  • Dagelijkse controle op tijdsregistratie
  • Ingave uren personeel in loonprogramma (Hora)
  • Algemene administratieve taken

Profiel

Als logistiek administratief bediende beschik je over de volgende kwaliteiten:

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt reeds een eerste ervaring binnen de transportsector
  • Je bent naast het Nederlands vlot in het Frans en het Engels
  • Je hebt goede kennis van Word en Excel en bent bereid om het transportprogramma aan te leren
  • Je bent flexibel polyvalent stressbestendig en kan goed samenwerken in een team

Aanbod

Onze klant biedt jou:
  • Job optie vast
  • Fulltime tewerkstelling
  • Boeiende arbeidsomgeving
  • Competitieve verloning
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.