Terug naar zoekresultaten
Talentus Herentals

Logistics & Customer Service Officer (m/v)

Via Talentus Herentals

Staat 17 dagen op Jobat.be

Je zal werken voor een internationale speler met een mooie toekomstvisie en het oog op duurzaamheid. Je komt terecht binnen een productieomgeving.

Logistics & Customer Service Officer (m/v)

Functieomschrijving

  • Je bent het centrale aanspreekpunt van onze klant en de communicator tussen transport en productie. Jij bent dus altijd van alles op de hoogte.
  • De inkomende en uitgaande orders passeren langs jou. Jij zal ze verwerken en correct opvolgen. Om de bestelling tot bij de juiste persoon te krijgen, boek je het wereldwijd transport. Dit kan zowel baan-, zee-, als luchttransport zijn. Je zorgt ervoor dat de bestellingen tijdig de deur uit gaan en volgt de levering verder op. Uiteraard bewaak je de kostprijs van het transport en de orders.
  • Je ondersteunt de verkoopafdeling. Enerzijds volg je de bestaande klanten op. Je onderhoudt een goede relatie. Anderzijds zal je de Sales ondersteunen in het overtuigen van prospecten en het binnentrekken van nieuwe orders.
  • De bijkomende logistieke administratie zal je ook voor jou rekening nemen. De administratie gelinkt aan elke order en/of transport handel je volledig zelfstandig af. De gegevens in het systeem zal je dus ook updaten.
  • Je handelt evenzeer de douane-, transport- en verschepingsdocumenten af. Hier volg je de eisen van L/C en de algemene regelgeving.

Profiel

  • Je bent in het trotse bezit van een bachelor diploma. Dit bij voorkeur in het Logistiek Management.
  • Het zou helemaal geweldig zijn als je een eerste concrete werkervaring kan voorleggen in het logistiek beheer van internationale transporten. Je beheerst hierbij de douanereglementering en bent bekend met de bijhorende documenten.
  • Je komt terecht in een customer service omgeving. Daarom is het belangrijk dat je sociaal en klantgericht bent ingesteld.
  • Naast het Nederlands is het handig als je ook de Engelse, Franse en zelfs de Duitse taal beheerst. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als je nog andere talen spreekt.
  • Je bent administratief en communicatief sterk. Ook de gebruikelijke computertoepassingen heb je goed onder de knie.

Aanbod

  • Je komt terecht in een uitdagende en gevarieerde functie in een financieel gezond bedrijf met een uitstekende reputatie. Onze klant hanteert een vlakke bedrijfsstructuur.
  • Inzet wordt beloond met een correct en competitief loon afhankelijk van opleiding en ervaring. Aanvullend heb je recht op enkele interessante extralegale voordelen.
  • Jouw opstart wordt ondersteund door een grondige opleiding om je vertrouwd te maken met de logistieke processen.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 11 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Heist-op-den-Berg (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.