Terug naar zoekresultaten
ACCENT

LOGISTICS CONTAINER-ADMINISTRATOR

Via ACCENT | Oost-Vlaanderen | Voltijds

Nog 4 dagen om te solliciteren

Onze klant is een recent opgestarte rederij met een regelmatige containerlijn vanuit het Gentse havengebied van North Sea Port richting het Verenigd Koninkrijk. Het laden en lossen van de schepen beheert onze klant en gebeurt op de hoek van het Kluizendok en het Kanaal Gent-Terneuzen. De multimodale terminal heeft de mogelijkheid om zowel inkomende als uitgaande containerladingen via verschillende vervoersmodi met name spoor binnenvaart en lokaal wegtransport te behandelen alsook te verdelen. De shortseaverbinding van het bedrijf vervolledigt de Gentse terminal door het voorzien van deze vierde vervoersmodaliteit. Deze versterkt op zich dan de verdeelmogelijkheden van de short sea-lijn naar de markten in de Benelux Italië Frankrijk en Duitsland waar de goederen voor bestemd zijn. Het is de allereerste containerlijn tussen het havengebied Gent en het Verenigd Koninkrijk. Onze klant vaart drie keer per week heen en terug met een containerschip van 508 TEU (de BF Cartagena) en een van 338 TEU (de ?Marus?) tussen Gent en de havens van Hull in het noorden en Londen Thamesport in het zuiden.

LOGISTICS CONTAINER-ADMINISTRATOR

Functieomschrijving

Als Logistics Container-Administrator bestaat je functie uit:
  • Het administratief opvolgen van containertrafieken
  • Het bemannen van de gate-toegang tot de terminal met collega's
  • Naast het administratieve luik heb je een gezonde interesse in het operationele luik van een haventerminal waar jouw kantoor zich. bevindt. Hoewel de nadruk op het administratieve deel ligt zijn de operaties nooit ver weg.

Profiel

Als Logistics Container-Administrator beschik je over de volgende capaciteiten:

  • Je bent flexibel en bereid tot shiftwerk (wisselend weekrooster: 06u00 - 14u00/ 14u00 - 22u00)
  • Je bent een administratieve duizendpoot waarbij stiptheid een must is
  • Je hebt kennis van de container-wereld (rederij- + client-kant) alsook de daarbij horende (INCO)termen. Dit is geen vereiste maar een pluspunt
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels
  • Je hebt een goede kennis Office en bent bereid tot aanleren van bedrijfsgebonden software.
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Aanbod

Onze klant biedt jou:
  • job optie vast
  • fulltime tewerkstelling (38u/week)
  • indien overuren gemaakt worden een correcte verloning hiervan
  • loon wordt aangevuld met maaltijdcheques
  • interne opleiding

Interesse?

VG13/BUO
Oost-Vlaanderen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 4 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Lager onderwijs
  • Nederlands

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Oost-Vlaanderen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.