Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Geel

Logistics Administrator (m/v)

Secretary Plus Geel | Herentals | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 19 dagen op Jobat.be

Secretary Plus is ruim 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Logistics Administrator (m/v)

Functieomschrijving

Als Logistiek Administrator speel je een belangrijke rol bij het in goede banen leiden van de levering van onze producten voor een specifieke regio. Je werkt in nauwe samenwerking met de klantenservice, Supply Chain Planning en het Warehouse-team om ervoor te zorgen dat onze producten correct aan de klanten worden geleverd. Tevens verwerk je ook de bestellingen naar onze klanten. Je zult een actieve rol spelen in belangrijke projecten gericht op het verbeteren van de service naar onze klanten.

Hier vind je alvast jouw verantwoordelijkheden terug:

  • Orderverwerking
  • Orderbevestiging inclusief beschikbaarheidscontrole;
  • Transportregelingen & opvolging van leveringen;
  • Coördinatie van de bestellingen met het magazijn;
  • Beheer en opvolging facturatie van expediteurs en logistieke dienstverleners;
  • Retourbestellingen;
  • Transportmanagement;
  • Evalueren en actief deelnemen aan prestatievergaderingen;
  • Je zorgt voor back-up van je collega's en klantenservice in geval van onverwachte afwezigheid.

Profiel

• Je beschikt over een Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;

• Je kan al enige relevante ervaring in een supply chain omgeving voorleggen;

• Je bent een communicatieve team player;

• Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, een ander Europese taal is zeker een plus;

• Je kan vlot overweg met Excel en hebt al enige ervaring met een ERP-systeem;

• Je kan accuraat werken en hebt een goed organiserend vermogen;

• Je bent flexibel ingesteld en neemt graag initiatief.

Aanbod

Onze klant biedt een interessante functie in een tof team. Je hebt een glijdend uurrooster. Daarnaast heb je 20 wettelijke verlofdagen waar je bovenop nog 9 ADV dagen vrij kan opnemen. Je geniet van een competitief loon met een mooi voordeelpakket. Kortom, onze klant zet heel veel in op persoonlijke groei en ontwikkeling.
Herentals

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Engels, Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Van € 2.150 tot € 2.700 per maand
    i

    i Hoe wordt dit salaris berekend?

    De aangeleverde salaris informatie is gebaseerd op geanonimiseerde gegevens van .

    De weergave van de salarissen is gebaseerd op criteria zoals industrie, functietitel, locatie en een aantal andere elementen.

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie' jobs in Herentals meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.