Terug naar zoekresultaten Vorige

17 van 69

Volgende
Xtra Interim & Select Wommelgem

Klantendienstmedewerker (weekendploeg, mooie verloning)

Xtra Interim & Select Wommelgem | Mechelen | Interim optie vast, Voltijds

Staat 2 dagen op Jobat.be

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Klantendienstmedewerker (weekendploeg, mooie verloning)

Functieomschrijving

Voor onze klant te Mechelen, een gerenommeerde energieleverancier, zijn wij op zoek naar een administratief sterke klantenadviseur die instaat voor de weekendploeg

Als klantenadviseur behandel je oproepen op een klantvriendelijke manier in overeenstemming met de procedures en binnen de voorziene tijdsbesteding (vragen over stroomvoorziening, contracten, etc.). Als klantenadviseur sta je in voor een goede bereikbaarheid van de defectenlijnen.

Werkuren: shiften van 12u op zaterdag en 12u zondag met afwisselend uurrooster:
- Van 06.00u tot 18.00u 
- Van 08.00u tot 20.00u 
- Van 12.00u tot 24.00u 
- Van 18.00u tot 06.00u 
In deze shiften heb je 30 minuten betaalde lunch en 4 maal 10 minuten break + 10 minuten extra pauze vrij te kiezen.

Samenvatting:
Je werkt 2 weken per maand in totaal 24u per week (12u op zaterdag en 12u op zondag). 
Je werkt 2 weken per maand in totaal 32u per week (12u op zondag, 12u op zondag en dan nog 1 dag in de week van 8u, meestal is dit een dinsdag).

==> 2 weken van van 24u en 2 weken van 32u geven een gemiddelde van 28u per week, hier wordt je loon op gebaseerd = €1952.48 bruto per maand voor 28u per week.

Belangrijk:
Je bent bereid van minstens 13 nachten per jaar te werken, deze nachten zijn opgenomen in je uurrooster, je dient deze dus niet extra te presteren. De uurroosters worden ruim op voorhand vastgelegd, je krijgt deze per trimester.

Profiel

  • Sterke klantgerichtheid om op een professionele manier klanten telefonisch te woord te staan;
  • Administratieve nauwkeurigheid en PC vaardigheden om de oproepen nadien verder af te handelen;
  • Goed leervermogen
  • Mature persoonlijkheid met bewuste keuze voor weekendploeg;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie;
  • Flexibiliteit in werkrooster: meedraaien in het rooster van je eigen ploeg en bereid tot wisselen van ploeg bij noodwendigheid.

Aanbod

• Stabiele omgeving met veel aandacht voor opleidingen, coaching en begeleiding; 
• Een gevarieerde en uitdagende job met veel klantencontacten; 
• Marktconforme verloning aangevuld met extra-legale voordelen: €1952.48 bruto per maand voor 28u per week (+ maaltijdcheques van €8, pensioenplan en hospitalisatieverzekering na interim periode);
• Contract van onbepaalde duur na succesvolle interimperiode (6 maanden); 
• Een open aangename werksfeer waar de klant, het resultaat en de medewerkers centraal staan.

Interesse?

Graag ontvang ik uw cv via wommelgem@xtra.works. Uw kandidatuur wordt met de nodige discretie behandeld. Tot snel!
Mechelen

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 37 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Nederlands

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Mechelen meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.