Terug naar zoekresultaten
Page Personnel

Klantendienst Medewerker - Lokeren

Ben je op zoek naar een afwisselende functie op een Klantendienst? Help je klanten graag verder met hun vragen of problemen? Communiceer je assertief en spreek je vlot Frans? Dan is dit jouw kans!

Via Page Personnel

Onze klant, een internationaal gekende dienstverlener gelegen in Lokeren, is actief op zoek naar een dynamische klantendienstmedewerker, ter aanvulling van het bestaande team.

Het bedrijf is eenvoudig te bereiken met de wagen.

Klantendienst Medewerker - Lokeren

Functieomschrijving

Een overzicht van jouw takenpakket:

  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten en je beheert een eigen klantportfolio. Dit betekent dat je verantwoordelijk bent voor het telefonisch en schriftelijk contact en dat je zorg draagt voor een snelle afhandeling van vragen.

  • Je staat in voor de controle, het beheer en de administratieve verwerking van klantendossiers. Je verzorgt de input van de dossiers in het systeem en bewaakt de kwaliteit van alle data, systemen en processen.
  • Je zorgt er als team voor dat je door goede communicatie en samenwerking voor de klant tot de beste oplossing komt.

  • Je fungeert als interne schakel tussen verschillende afdelingen, zoals Service, Sales en Finance. Je zorgt ervoor dat alle interne communicatie vlot verloopt, zodat klanten op een juiste manier worden geholpen.

  • Door een proactieve en enthousiaste houding werk je actief mee aan het verhogen van de klanttevredenheid (Customer Delight).

Profiel

  • Je bent zeer accuraat in het verwerken van gegevens.
  • Je bent sterk communicatief en luistervaardig. Daarnaast ben je klant- en resultaatgericht.
  • Je probeert problemen proactief te voorkomen door verbetervoorstellen aan te dragen en een positief kritische werkhouding aan te nemen.
  • Je kan prioriteiten stellen tussen de verschillende werkzaamheden.
  • Je bent stressbestendig, werken onder druk schrikt je niet af.
  • Je legt makkelijk verbanden en weet zo problemen snel op te lossen.
  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands - Frans).
  • Kennis van Advantex en/of Salesforce is een voordeel.

Aanbod

  • Vast contract na een succesvolle interimperiode
  • Salaris aangevuld met maaltijdcheques
  • Dynamisch en communicatief team
  • Snelgroeiend internationaal bedrijf
Deze job wordt niet langer aangeboden.
Sint-Niklaas

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Sint-Niklaas meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.