Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 92

Volgende
SPMT-ARISTA

Klantenbeheerder

Bij SPMT-ARISTA

Staat 13 dagen op Jobat.be

spmt arista vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België, die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.

Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten van het werk.
 
spmt arista telt 450 medewerkers en is ISO 9001:2008-gecertificeerd.

Voor ons kantoor te Brussel zijn we momenteel op zoek naar een: Klantenbeheerder (m/v).

Klantenbeheerder

Functieomschrijving

Als klantenbeheerder sta je in voor het administratief beheer van een klantenportefeuille van bedrijven: beheren van de contactgegevens, de key company cards, …

Je bent eveneens verantwoordelijk voor het up to date houden van de personeelslijsten van de klanten.

Op basis van deze correcte personeelslijsten nodig je het personeel van de klanten uit voor een medische consultatie bij de arbeidsgeneesheer. Je waakt hierbij over een optimale bezetting van de consultaties. Je stuurt bij waar nodig in overleg met Team Coach en de Zone Manager.

Bij de uitvoering van je taken sta je in nauw contact met onze klanten. Daarnaast werk je samen met de Zone Managers en rapporteer je aan de Team Coach.

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma behaald of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Ervaring in klantenbeheer is een pluspunt
  • Je legt in je functioneren de nadruk op kwaliteit, bent sterk servicegericht alsook klantvriendelijk. Je denkt steeds in oplossingen.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (vnl. Word, Excel, Outlook).
  • Je hecht veel belang aan en draagt bij tot een optimale team spirit.
  • Je bent op korte termijn beschikbaar.

Aanbod

  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek met op woensdagnamiddag of vrijdagnamiddag vrij
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 47 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Brussel (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.