Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 131

Volgende
SPMT-ARISTA

Klantenbeheerder

Inhouse

Bij SPMT-ARISTA

Staat 12 dagen op Jobat.be

spmt arista vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België, die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.

Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten van het werk.
 
spmt arista telt 500 medewerkers en is ISO 9001:2015-gecertificeerd.

Voor één van onze belangrijke klanten in Antwerpen zijn we momenteel op zoek naar een: Inhouse Klantenbeheerder (m/v).

Klantenbeheerder

Functieomschrijving

Als klantenbeheerder sta je in voor het administratief beheer van onze klant:  beheren van de contactgegevens, de klantenfiche, …
 
Je bent eveneens verantwoordelijk voor het up to date houden van de personeelslijst van de klant.
 
Op basis van deze correcte personeelslijsten nodig je het personeel van de klant uit voor een medische consultatie bij de arbeidsgeneesheer. Je waakt hierbij over een optimale bezetting van de consultaties. Je stuurt bij waar nodig in overleg met jouw leidinggevende.
 
Bij de uitvoering van je taken sta je in nauw contact enerzijds met onze klant, anderzijds met de arbeidsgeneesheren en verpleegkundigen/assistenten.

Gedurende 28 uur per week werk je vanuit de kantoren van onze klant in Antwerpen. Voor de rest van de week werk je vanuit onze kantoren in Antwerpen.

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma behaald of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je legt in je functioneren de nadruk op kwaliteit, bent sterk servicegericht alsook klantvriendelijk. Je denkt steeds in oplossingen.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (vnl. Word, Excel, Outlook).
  • Je hecht veel belang aan en draagt bij tot een optimale team spirit.
  • Je bent bereid je minimaal 2 x per maand te verplaatsen naar ons hoofdkantoor te Brussel (op 15 minuten wandelafstand van het Centraal Station).

Aanbod

  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek met op woensdag- of vrijdagnamiddag vrij (= voltijdse tewerkstelling)
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 27 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Antwerpen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.