Terug naar zoekresultaten Vorige

19 van 23

Volgende
Secretary Plus Brussel

Klantenbeheerder/ster voor dynamisch bedrijf te Laken

1334626

Secretary Plus Brussel | Laken (Bru.) | Interim optie vast, Voltijds

Nog 6 dagen om te solliciteren

Secretary Plus is ruim 17 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten , vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Klantenbeheerder/ster voor dynamisch bedrijf te Laken

Functieomschrijving

 

Met meer dan 4.500 thuishulpen en meer dan 20.000 klanten vormt onze klant één van de grootste spelers op de markt van de dienstencheques.Op dertien jaar tijd is het bedrijf geëvolueerd naar een betrouwbare en stabiele organisatie die garant staat voor ervaring en kwaliteit. In 56 kantoren over heel Vlaanderen en Brussel zetten dagelijks meer dan 150 enthousiaste kantoormedewerkers hun schouders onder de missie en waarden van onze klant. Zij stellen op een economisch rendabele en sociaal verantwoorde manier thuishulpen te werk bij particulieren voor huishoudelijke activiteiten zoals poetsen, strijken, koken, boodschappen doen, enz… Dit bedrijf stelt hierbij kwalitatieve dienstverlening van en aan alle medewerkers centraal en doet er alles aan deze kwaliteit op zo veel mogelijk vlakken te kunnen blijven garanderen.

Wie ben je ?

- Je bent het gezicht voor onze klant voor zowel klanten als thuishulpen;
- Je communiceert op een vlotte manier face to face, telefonisch en per mail;
- Je overtuigt mensen om voor onze klant te kiezen;
- Aan de hand van een intakegesprek selecteer je kandidaat – thuishulpen en krijg je zicht op hun mogelijkheden en beperkingen;
- Je zorgt voor een snelle en goede match tussen hen en de klant;
- Klanten kunnen bij jou steeds terecht met vragen en klachten;
- Je legt de nodige creativiteit aan de dag om snelle oplossingen te vinden;
- Je bent een administratieve duizendpoot die dossiers up-to-date houdt, uurroosters opmaakt en dienstencheques verwerkt;
- Je zal tevens instaan voor de verwerking van prestaties, de voorbereiding van de loonberekening, de behandeling van sociale documenten, … kortom je houdt het kantoor draaiende samen met je kantoorverantwoordelijke;
- Je wordt ingeschakeld als klantenbeheerder in onze kantoren van Laken en Zaventem . De tijdsverdeling zal ongeveer 50/50% zijn.

Profiel

Wat verwachten we van jou?

- Je weet professioneel te communiceren met klanten;
- Je maakt duidelijke afspraken met hen alsook met de thuishulpen;
- Problem solving trekt je aan, je speelt graag kort op de bal;
- Je bent administratief sterk, flexibel en combineert moeiteloos verschillende taken;
- Ook wanneer de druk hoog is, blijf je kalm en klantvriendelijk;
- Je commerciële drive maakt dat je initiatieven neemt en vlot contacten legt;
- Je functioneert op bachelorniveau;
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en het Frans.

Aanbod

Je komt terecht in een jong, dynamisch bedrijf met een hart voor mensen. Je krijgt de mogelijkheid om zelfstandig en ondernemend te functioneren binnen een sterke structuur.

 

Er wordt gezorgd voor een goede begeleiding en de mogelijkheid mee te groeien met de organisatie.

Toffe en dynamische collega’s.

Voltijds contract van onbepaalde duur met een degelijke verloning inclusief een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen zoals smartphone ,maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering

Interesse?

Secretary-Plus Brussel:
- Tervurenlaan 270-272, 1150 Sint-Pieters Woluwe
- 02 289 06 90
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 6 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • GSM & smartphone
  • Internetvergoeding / Abonnement
  • Hospitalisatieverzekering voor familie

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.