Terug naar zoekresultaten

1 van 6

Volgende
Via ADMB HR Services

Klantenbeheerder Puurs

Via Via ADMB HR Services

Staat 11 dagen op Jobat.be

Groep ADMB ondersteunt dagelijks het personeelsbeleid van vele tienduizenden organisaties. Aan deze klanten bieden we op elk moment het gepaste HR-dienstenpakket: van opstart tot loonadministratie, van rekrutering tot preventie, van kinderbijslag over verzekeringen tot HR-advies. In dialoog met onze klanten pakken we hun HR-uitdagingen aan van vandaag en morgen.

Provikmo vzw is de externe preventiedienst van Groep ADMB en is met ruim 350 medewerkers een van de grootste externe preventiediensten van België, een referentie in de sector. Meer dan 32.000 werkgevers die samen zo’n 438.000 werknemers tewerkstellen, doen een beroep op Provikmo als partner voor de preventieve begeleiding en ondersteuning inzake welzijn op het werk.

Klantenbeheerder Puurs

Functieomschrijving

Als klantbeheerder ben je hét aanspreekpunt voor de klant.

Je wordt ingeschakeld als administratieve en organisatorische motor in ons kantoor in Puurs.

Je functioneert als volwaardig klantverantwoordelijke met een eigen klantenportefeuille.

 

Jouw taken omvatten:

  • het op punt stellen, beheren en opvolgen van de gegevens in onze (medische) databases;
  • het plannen en opvolgen van de medische onderzoeken en de periodieke oproepen van ons clienteel;
  • divers mailverkeer en het verwerken van telefonische contacten van klanten en collega’s;
  • het beheer van de planning van jouw toevertrouwde artsen;
  • het behandelen, verwerken en opvolgen van offertes;
  • het preventiebudget van de klant heeft voor jou geen geheimen;
  • het bijhouden, verwerken en behandelen van verslagen en documenten;
  • de administratieve follow-up en verwerking bij onze andere activiteiten (o.a. support voor het team van de afdeling risicobeheersing, de bedrijfsbezoeken, adviezen, opleidingen …);
  • het gebruik van onze verschillende webtools en het begeleiden van de klant bij deze tools;

Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klant. Je draagt de verantwoordelijkheid van elke vraag die de klant stelt waarbij je streeft naar de best mogelijke oplossing voor de klant.

Profiel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  • Bachelor bedrijfs- of officemanagement of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent organisatorisch, stipt en nauwkeurig.
  • Communicatief ben je sterk.
  • Je beschikt over een goede kennis van informaticatools.
  • Je hebt commerciële feeling en klantgericht handelen is voor jou vanzelfsprekend.
  • Positivisme is jouw handelsmerk.
  • Flexibiliteit is jouw troef en jij doet net dat ietsje meer.
  • Duurzame klantenrelaties zijn je drijfveer.
  • Je denkt oplossingsgericht en je bent zelfredzaam.
  • Je bent stressbestendig en je beschikt over de nodige durf.
  • Werken in teamverband is voor jou een must.
  • Je bent een ambassadeur van onze groep, die zich perfect weet te identificeren met de ADMB-waarden: schouder aan schouder, handen uit de mouwen en echt en oprecht.

Aanbod

Groep ADMB biedt je een boeiende en uitdagende functie in een professionele werkomgeving in volle beweging, de nodige ruimte om je verder te ontwikkelen, alsook een competitieve wedde aangevuld met maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 49 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie & ondersteunende diensten
  • Sector: Gezondheidszorg en Medisch toebehoren
  • Puurs (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie & ondersteunende diensten' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.