Terug naar zoekresultaten

1 van 6

Volgende
Securex

Klantenbeheerder Medische Controle

Securex | Drongen | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 9 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar door hen bij te staan met onze uitgebreide expertise in elke fase van hun onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinationale. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, HR Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden, zodat hij zich zorgeloos kan focussen op de verdere uitbouw van zijn eigen activiteiten. Wijdverspreid over België, en zelfs in het buitenland, staan we op elk moment voor hem klaar.

Om onze klanten succesvol te maken

Biedt Health & Safety ondersteuning om een werkomgeving te creëren waar het gezond, veilig en aangenaam werken is. De collega's geven advies aan klanten over diverse aspecten van het welzijn en de veiligheid van de medewerkers, zoals medisch en technisch toezicht, absenteïsme en psychosociaal welzijn.

Klantenbeheerder Medische Controle

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Binnen de dienst Medische Controle ben je verantwoordelijk voor het verwerken en inplannen van een aanvraag van een werkgever tot een medische controle van een werknemer, alsook de administratieve verwerking van het resultaat. 

  • Je ontvangt de vraag van de klant-werkgever om een medische controle uit te voeren bij een van zijn werknemers, op basis van specifieke en duidelijke criteria. Je begeleidt en ondersteunt de klant hierbij (telefonisch of per mail) op een vriendelijke, correcte en snelle manier.
  • Op basis van de woonplaats van de werknemer, ga je op zoek naar een geschikte arts. Je selecteert een controlearts uit ons artsennetwerk en overtuigt hem/haar om op korte termijn een controlebezoek in te plannen.
  • Naast de organisatie en planning van de medische controles, ben je ook verantwoordelijk voor de verwerking van de resultaten (na het controlebezoek) en het administratief in orde brengen van de dossiers.
  • Je beheert administratieve taken zoals input en output van klanten- en artsengegevens.
  • Je geeft telefonisch advies aan klanten en hun werknemers omtrent vragen rond de procedure.
  • Je legt vlot verbanden tussen de lopende zaken en kan snel inpikken op binnenkomende aanvragen of wijzigingen.
  • Je werkt in een systeem van jobrotatie: iedere (halve) dag word je ingepland op een andere (deel)taak van het proces voor de verwerking van de controle-aanvragen.Daarnaast heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en ben je ook flexibel om collega's te helpen bij het succesvol afwerken van hun taak.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je bent leergierig, hebt een sterk analyse- en denkvermogen en kan snel nieuwe zaken oppikken.
  • Je communiceert vlot en proactief. Je kan de klant op een correcte en efficiënte manier helpen.
  • Je bent oplossingsgericht, neemt snel gerichte actie en werkt zelfstandig.
  • Naast de veelvuldige klantencontacten, houd je van administratief werk en ben je nauwkeurig in de uitvoering hiervan. Multitasken schrikt jou niet af.
  • Je bent het gewoon om tegen deadlines te werken en houdt het hoofd koel in een drukke werkomgeving.
  • Als team player streef je naar het behalen van het team objectief en ondersteun je collega's waar nodig.
  • Je staat open voor verandering en het toepassen van nieuwe werkmethoden en -tools. Je zet mee je schouders onder deze optimalisaties.
  • Je spreekt heel goed Frans (minimumniveau B1-B2) om ook onze Franstalige klanten (50% van jouw contacten) verder te kunnen helpen.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 51 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratie & ondersteunende diensten
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Alle vacatures bij Securex

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratie & ondersteunende diensten' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.