Terug naar zoekresultaten
Securex

Klantenbeheerder Medische Controle (dinsdag-zaterdag)

Bij Securex

Staat 24 dagen op Jobat.be

Bij Securex staat de klant centraal

Dit maken we waar door hen bij te staan met onze uitgebreide expertise in elke fase van hun onderneming, zij het als starter, zelfstandige, KMO, grote onderneming of multinationale. Vertrekkend vanuit 5 grote activiteitsdomeinen (HR Services, Health & Safety, Insurances, HR Consulting & HR Research) kunnen we elke klant een oplossing op maat aanbieden, zodat hij zich zorgeloos kan focussen op de verdere uitbouw van zijn eigen activiteiten. Wijdverspreid over België, en zelfs in het buitenland, staan we op elk moment voor hem klaar.

Om onze klanten succesvol te maken

Biedt Health & Safety ondersteuning om een werkomgeving te creëren waar het gezond, veilig en aangenaam werken is. De collega's geven advies aan klanten over diverse aspecten van het welzijn en de veiligheid van de medewerkers, zoals medisch en technisch toezicht, absenteïsme en psychosociaal welzijn.

Klantenbeheerder Medische Controle (dinsdag-zaterdag)

Functieomschrijving

Draag bij tot het succes van Securex en zijn klanten!

Binnen de dienst medische controle ben je verantwoordelijk voor het ontvangen en verwerken van controle aanvragen.

  • Je onthaalt, begeleidt en ondersteunt klanten telefonisch teneinde een klantgerichte dienstverlening te realiseren.
  • Je geeft de aanvragen door aan de dokters en zorgt voor de organisatie van de medische controles.
  • Je bent eveneens verantwoordelijk voor de verwerking van de resultaten en de administratieve opvolging van de dossiers.
  • Je beheert administratieve taken zoals input en output van klanten- en artsengegevens.
  • Je bent in staat om data snel en nauwkeurig in te putten in ons systeem en beheert de documenten met als doel volledige en correcte dossiers te bekomen.
  • Verder leg je vlot verbanden tussen de lopende zaken en de binnenkomende aanvragen om er efficiënt op in te pikken.

Profiel

Ben jij gemaakt voor deze functie?
  • Je bent goed in plannen en organiseren.
  • Je bent klantgericht en communicatief.
  • Je streeft ernaar om de administratie zo nauwkeurig mogelijk uit te voeren.
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken.
  • Je onderneemt tijdig de nodige acties om de vooropgestelde resultaten te bereiken.
  • Je bent tweetalig (Nederlands en Frans).
  • Je werkt één op twee zaterdagen met een recuperatiedag tijdens de week.

Aanbod

Hoe dragen wij bij tot jouw succes?
  • Een boeiende en gevarieerde functie in een innoverende organisatie
  • Vele ontwikkelingsmogelijkheden en opleidingskansen
  • Aandacht voor interne mobiliteit en doorgroeimogelijkheden
  • Een werkomgeving waarin aandacht wordt besteed aan jouw duurzame inzetbaarheid
Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 15 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Drongen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.