Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 22

Volgende
Securex

Klantenbeheerder Levensverzekeringen

Securex | Naar keuze: Drongen, Brussel, Antwerpen, Aalst, Luik, Waver,... + thuiswerk. | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 18 dagen op Jobat.be

Azuro is een HR service provider met vestiging in Antwerpen. Wij bieden diensten aan inzake werving & selectie, recruitment sourcing, interim management, assessment en outplacement. Onze doorgedreven expertise en individuele benadering is onze grootste toegevoegde waarde en tevens een uitstekende reden om met ons kennis te maken.

Azuro rekruteert voor Securex een klantenbeheerder levensverzekeringen.
 

Securex is meer dan 100 jaar geleden ontstaan en onze kracht schuilt in de verschillende diensten die wij aan onze klanten voorstellen.

Je kunt je ongetwijfeld ontplooien en ontwikkelen binnen een dienst toegespitst op onze klanten (Diensten aan Self-Employed & Individuals, HR Services, Health & Safety, Insurance, HR Consulting, International…) of binnen een van onze Corporate diensten (HR, IT, Sales & Marketing, Legal, Finance, …).

Elke dag boosten meer dan 1.600 medewerkers het succes van Securex. Dag na dag boosten wij hun succes!

Klantenbeheerder Levensverzekeringen

Functieomschrijving

  • Om zo goed mogelijk aan de behoeften van de klanten en/of makelaars te beantwoorden en hun tevredenheid te garanderen, beheer je hun volledig dossier en staat hen bij inzake bestaande contracten.
  • Je bent de contact- en vertrouwenspersoon van onze klanten en/of makelaars en je beheert hun dossier zo optimaal mogelijk.
  • Je beantwoordt de vragen van externe en interne klanten aangaande de verschillende technische en juridische aspecten van de bestaande contracten.
  • Je maakt levensverzekeringscontracten op, doet eventuele aanpassingen en staat in voor de volledige opvolging van de dossiers.

Profiel

  • Je analyseert en volgt de noden van jouw klanten met de grootste aandacht op en onderhoudt een duurzame relatie met hen. Je geeft hen advies, anticipeert op hun noden en stelt hen oplossingen of andere passende diensten voor.
  • Je gaat actief op zoek naar hun feedback over de aangereikte oplossing of advies. Op basis daarvan onderneem je acties om de dienstverlening nog te verbeteren.
  • Je bent van nature klant- en resultaatgericht. Je vindt het ook fijn om klanten te woord te staan en een vlotte afhandeling van jouw dossiers te garanderen.
  • Je hebt een sterke interesse en een eerste ervaring in het domein levensverzekeringen, en meer specifiek voor de producten IPT en VAPZ of employee benefits.
  • Kennis van UL3Acc is een pluspunt.
  • Je bent van nature communicatief en legt gemakkelijk contacten. Naast jouw perfecte kennis van het Nederlands, spreek je ook een aardig woordje Frans. Je kan hierdoor ook onze Franstalige klanten te woord staan.
  • Je werkt graag in team en bent stressbestendig.

Aanbod

Wij zouden je kunnen vertellen dat wij een innoverend en dynamisch bedrijf zijn met een voordelig loonpakket (zoals alle andere bedrijven), maar dit spreekt eigenlijk voor zich. Bij Securex komen werken betekent:

 

  • Elke dag plezier vinden in je job
  • Een VIP-ontbijt nuttigen met onze CEO in de weken die op je indiensttreding volgen
  • Een onboarding programma van A tot Z volgen om een optimale integratie te waarborgen en maximaal informatie te verzamelen over je nieuwe werkgever
  • Je competentiedomeinen verruimen en je op je eigen ritme ontplooien, afgestemd op je eigen carrièreambities
  • De lead nemen om deel te nemen aan diverse projecten die echt impact hebben.

Tijdens je opleidingsperiode werk je vanuit Drongen of Brussel (afhankelijk van de locatie die het dichtste bij je woonplaats is). Erna zal je minstens 1 dag per week werken vanuit deze locatie. De andere dagen kan je, indien gewenst, werken op een ander Securex kantoor dat dichterbij jouw woonplek is. (bvb. Aalst, Antwerpen, Luik, Waver,...)

Glijdende werkuren, een mooi pakket vakantiedagen en thuiswerk garanderen een verdere afstemming werk en privé.

Interesse?

Raf Steenssens van Azuro.
Antwerpen & Haven,Aalst,Oost-Vlaanderen,Antwerpen,Brussel,Gent

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 21 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Dossierbeheerder
  • Sector: Financiën en Verzekeringen
  • Naar keuze: Drongen, Brussel, Antwerpen, Aalst, Luik, Waver,... + thuiswerk.
  • Alle vacatures via Azuro

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Dossierbeheerder' jobs in Antwerpen & Haven, Aalst, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Brussel, Gent meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.