Terug naar zoekresultaten Vorige

12 van 26

Volgende
ADMB HR Services

Klantenadviseur payroll

Via ADMB HR Services

Staat 34 dagen op Jobat.be

Groep ADMB ondersteunt dagelijks het personeelsbeleid van vele tienduizenden ondernemers en organisaties. Aan deze klanten bieden we op elk moment het gepaste HR-dienstenpakket: van opstart tot loonadministratie, van rekrutering tot preventie, van kinderbijslag over verzekeringen tot HR-advies. In dialoog met de klant pakken we de HR-uitdagingen van vandaag en morgen aan.
 
ADMB Sociaal Bureau adviseert en begeleidt als erkend sociaal secretariaat dagelijks meer dan 30.000 werkgevers. Met ruim 70 jaar ervaring in personeelsbeleid zijn we een referentie voor kmo’s en de socialprofitsector.
Ter versterking van het team van ADMB Sociaal Bureau in Mechelen zijn we op zoek naar een enthousiaste collega (m/v).
 

Klantenadviseur payroll

Functieomschrijving

Als Klantenadviseur Payroll word je het eerste aanspreekpunt voor elke vraag rond loonbeleid en sociale wetgeving. Zonder aarzelen grijp jij de kans om uit te groeien tot een waar klankbord ter ondersteuning van het volledige personeelsbeleid van jouw klanten.
Na een grondige inwerking onder begeleiding van je peter of meter, word je samen met jouw team verantwoordelijk voor het volledige beheer van een aantal dossiers van aangesloten werkgevers. Jouw missie: een persoonlijk advies op maat. Jouw takenpakket: de loonadministratie met alle bijhorende sociaal-administratieve verplichtingen en het invullen van de nodige sociale documenten en aangiften. Jouw doel: In de loop van je traject bouw je de nodige expertise op om jouw klanten ook op de complexere payrollvragen een gefundeerd antwoord te bieden.
 

Profiel

  • Je hebt een bacherlordiploma (maatschappelijk advisuer, personeeslwerk,..) of master diploma (handelswetenschappen, recht, …) of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent een sterke teamplayer die ook autonoom kan werken.
  • Je hebt een sterke interesse in of minimaal een basiskennis van sociale wetgeving.
  • Je bent dynamisch en proactief ingesteld.
  • Je bent leergierig en bereid tot het volgen van bijscholingen.
  • Zowel cijfermatig-administratief als communicatief sta je sterk.
  • Je stelt je flexibel op en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Aanbod

ADMB Sociaal Bureau biedt je een uitdagende functie in een boeiende en professionele werkomgeving in volle beweging, de nodige ruimte om je verder te ontwikkelen, alsook een competitieve wedde aangevuld met maaltijdcheques en groeps- en hospitalisatieverzekering.
 
Mechelen - Lier

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 25 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Payroll & loonadministratie
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Mechelen (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Payroll & loonadministratie' jobs in Mechelen - Lier meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.