Terug naar zoekresultaten
APPART HOTELS CITADINE/F.B.M.-BELGIQUE

Key Account Manager

Brussel

Via APPART HOTELS CITADINE/F.B.M.-BELGIQUE

Staat 19 dagen op Jobat.be

The Ascott Limited is de toonaangevendste operator-eigenaar van hotelresidenties in de wereld en biedt zijn klanten een innovatieve hostingoplossing.

In Europa heeft Ascott meer dan 40 residenties in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, België, Spanje en Georgië, bekend als het merk Citadines.

België heeft 2 residenties in Brussel. Ascott lanceerde in 2016 een nieuw merk; The Crest Collection, 5-sterren residenties. The Crest Collection bestaat uit 3 residenties in Parijs: La Clef Louvre, La Clef Tour Eiffel en La Clef Champs Elysées, die eind 2018 openen.

Key Account Manager

Functieomschrijving

Verbonden aan de Sales Adjunct-directrice, de Key Account Manager is verantwoordelijk voor de commerciële ontwikkeling van de twee residenties van Citadines Brussel en de rest van de Ascott-keten op Europees en Wereldniveau ...

Jouw missie is:

  • Het organiseren en implementeren van de prospectie-, ontwikkelings- en klantloyaliteitsfasen in overeenstemming met de gestelde doelen
  • Het zelfstandig beheren van de target accounts van jouw klantenportfolio door cross-selling (internationale raamcontracten) te bevorderen: je zorgt voor de onderhandelingen, ontwikkelt en volgt actieplannen op
  • Het aanbieden van offertes in overeenstemming met het commerciële en tarifaire beleid bepaald door de groep
  • Je afstemmen op jouw economische omgeving door middel van stand-by-acties
  • Het beheer van de klantendatabase
  • Het bijvullen en zorgen voor de betrouwbaarheid van klantgegevens met behulp van een CRM-tool (Sage) volgens de procedures
  • Communicatie- en marketingplannen volgen die voorgesteld zijn door de Groep
  • In nauwe samenwerking met de Operations en de Revenue Manager, het opvolgen van de prestaties van de residenties om de omzet van alle activiteiten te optimaliseren
  • Een uitstekende relatie onderhouden met Ascott-verkoopteams (cross selling)
  • Aanwezig zijn en vertegenwoordiging van het hotel bij de professionele netwerken van Brussel en de echte "ambassadeur" zijn tijdens cocktails en/of andere evenementen (networking)

Voor het uitvoeren van jouw missie biedt onze groep je krachtige en professionele tools.

Als Key Account Manager, sta je in contact met alle verkoopteams en operationele managers, evenals met de ondersteuningsteams van het hoofdkantoor inclusief Central Reservation, Sales Administration, Groups Department, ...Jouw gesprekspartners binnen bedrijven zijn allen personen die mogelijk residenties van de groep kunnen voorschrijven of reserveren : kopers, HR-directeuren, reismanagers, secretaresses, projectmanagers, implantaten/ explantaten, institutionele....

Profiel

  • Je hebt commerciële feeling en commerciële ervaring (hunting en farming) in een vergelijkbare omgeving.
  • Je spreekt en schrijft vloeiend in het Frans en Engels. Nederlands is een troef
  • Je bent autonoom, georganiseerd, resultaatgericht en hebt gevoel voor service.
  • Je hebt een uitstekende presentatie.

Aanbod

  • Een fulltime en een ambitieuze functie binnen een organisatie die voortdurend in ontwikkeling is.
  • Je krijgt een contract van onbepaalde duur.
  • Vanaf de eerste dag word je professioneel begeleid.
  • Je sluit je aan bij een dynamische groep binnen een internationale hotelketen.

Salarispakket:

  • Salaris + bonus volgens ervaring
  • 13e maand (eindejaars bonus)
  • Maaltijdcheques (6,41 € werkgeversaandeel en 1,49 € per werknemer - nominale waarde 7,90 € / dag gewerkt)
  • Ecocheques (250 €/jaar/ voltijds)
  • 100% vervoerskosten
  • Kledingvergoeding: 1,70 € / werkdag
  • DKV hospitalisatieverzekering
  • Laptop
  • Smartphone
  • iPad
  • Bedrijfswagen (optioneel)
  • Tankkaart (optioneel)

Animateur de réseau, hotel manager, tourism, channel manager, site manager, area sales manager, manager, after sales manager, business developper, key account manager, marketing, dealer, network, netwerk, commercial field operation manager, consultant contract, contract manager, business strategy, customer satisfaction, B2B, gestion de comptes, vente, farmer, farming, sales manager, sales, vertegenwoordiger, représentant, chargé d"affaires, chargé de vente, voyage, reis, reizen, attaché commercial,

Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 16 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Sales buitendienst / Vertegenwoordiger
  • Sector: Horeca en Toerisme
  • Sint-Gillis (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Minstens 5 jaar ervaring
  • Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales buitendienst / Vertegenwoordiger' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.