Terug naar zoekresultaten

Junior Teamleader Contact Center

Via Sales Talents

Staat 19 dagen op Jobat.be

Een van de wereldleiders op het gebied van huishoudtoestellen voor persoonlijk en professioneel gebruik.

Junior Teamleader Contact Center

Functieomschrijving

Als Junior Teamleader:

  • Assisteer je de Contact Center Supervisor;
  • Stuur je medewerkers aan aan de hand van vooropgestelde KPI's;
  • Analyseer je data over gemelde incidenten;
  • Optimaliseer je bestaande werkprocessen;
  • Organiseer je de planning van het team en bewaak je de bezettingsgraad.

Profiel

Wil jij je eerste stappen zetten als Teamleader?

  • Je hebt een Bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt een eerste werkervaring achter de rug in een klantgerichte functie met veel telefonisch contact en e-mailverkeer waarbij er ook klachtenbehandeling aan bod kwam;
  • Je kan successen aantonen die dankzij jouw teamwork en analytisch denkvermogen gerealiseerd werden;
  • Je kan vlot overweg met diverse PC-toepassingen;
  • Je bent vlot tweetalig Frans/Nederlands met een goede kennis Engels.

Aanbod

Voor deze vaste job bieden we een mooi bruto maandloon aangevuld met:

  • maaltijdcheques;
  • groepsverzekering;
  • hospitalisatieverzekering;
  • ecocheques;
  • en extra voordelen eigen aan het bedrijf.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 9 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Customer service
  • Sector: Distributie en Retail
  • Haren (Bru.) (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Bachelor na Bachelor

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Customer service' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.