Terug naar zoekresultaten Vorige

16 van 36

Volgende
Xtra Interim & Select Wommelgem

Junior Personal Assistant

Xtra Interim & Select Wommelgem | Berchem | Onbepaalde duur, Voltijds

Nog 2 dagen om te solliciteren

Xtra Interim & Select is een rekruterings- en selectiepartner die staat voor een persoonlijke & eigentijdse aanpak. Na bijna 6 jaar bestaan wij uit 8 bloeiende vestigingen (Deurne, Kontich, Mechelen, Zaventem, Maritiem & Logistiek Antwerpen, Geel, Mechelen Construct en Sales & Office Wommelgem) en één inhouse vestiging.
Deze worden gedragen door een 45-tal gepassioneerde, enthousiaste Xtra Stars.
We stellen voor jou onze knowhow en enthousiasme ter beschikking om op zoek te gaan naar de juiste nieuwe uitdaging, op maat van je kerntalenten.

 

Junior Personal Assistant

Functieomschrijving

Voor onze klant te Berchem zijn we op zoek naar een gedreven Personal Assistant die de CEO gaat ondersteunen.

Als enthousiaste Young Potential denk je creatief mee en ben je geïnteresseerd in social- en digital media.

Je hebt een niet-limitatief takenpakket, elke dag zal er anders uitzien.

Je werkt als persoonlijke assistant van de CEO en ondersteunt dus waar nodig;

- Mailbox beheren;

- Agenda beheren;

- Transporten, reizen, vluchten boeken;

- PowerPoint presentaties uitwerken;

- Documenten en mailings opmaken en versturen;

- Meetings voorbereiden, de nodige meetingrooms reserveren en bezoekers ontvangen;

- Allerhande staff meetings, evenementen, infosessies organiseren en de follow-up van actieplannen verzorgen;

- Je behandelt de communicatie in diverse talen (NL-FR-ENG).

Profiel

  • Je werkt graag one-on-one;
  • Je bent voldoende assertief om met de CEO samen te werken;
  • Je bent een teamplayer en legt graag contacten met mensen;
  • Daarnaast ben je punctueel, organisatorisch en een initiatiefnemer;
  • Je hebt een positieve, dynamische en integere persoonlijkheid;
  • Je spreekt vloeiend Nederlands, zeer goed Engels (en liefst ook goed Frans);
  • Je werkt vlot met MS Office;
  • Je bent Nederlandstalig met een even vlotte pen als babbel (voor de copywriting);
  • Votre français doit être correct, and your english close to perfect;
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma en staat aan de start van een bloeiende carrière.

Aanbod

  • Een energieke sfeer en ruimte voor inspraak;
  • Uitdagende en verantwoordelijke functie;
  • Je komt terecht in een dynamische markt;
  • Aantrekkelijk salarispakket incl. 13e en 14e maand;
  • Maaltijdcheques;
  • Laptop;
  • Hospitalisatie- en ambulante zorgverzekering;
  • 12 ADV dagen;
  • 1 CAO verlofdag.

Interesse?

Graag ontvang ik uw cv via stephanie.vandenbergh@xtra.works. Uw kandidatuur wordt met de nodige discretie behandeld. Tot snel!
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 2 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Academische Bachelor
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Management assistant / secretariaat' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.