Terug naar zoekresultaten Vorige

13 van 14

Volgende

Junior HR Generalist

Via HR Talents

Nog 5 dagen om te solliciteren

Voor een van onze klant te Anderlecht, zijn wij op zoek naar een HR generalist om hun afdeling Human Resources te versterken.

Als HR Generalist ben je verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van één of meerdere domeinen binnen het HR Management (Rekrutering & Selectie,Training & Development, Personeelszaken, Compensation & Benefits …) om bij te dragen tot de realisatie van de HR-doelstellingen van de organisatie.



Junior HR Generalist

  • Verstrekken van informatie en advies aan medewerkers met betrekking tot personeelsmaterie in de ruime zin (verzekeringen, mutualiteit, pensioen, tijdskrediet,… ). Indien nodig inlichtingen vragen bij bevoegde instanties (sociaal secretariaat, ziekenfonds, RVA, ….)
  • Verzamelen, registreren, controleren en updaten van personeelsgegevens: in- en uitschrijven van personeel, aanmaken van een personeelsdossier, aanbrengen van wijzigingen (gezinssamenstelling, adres, …) in het personeelsdossier
  • Opmaken van arbeidsovereenkomsten, afsluiten en beheren van arbeidscontracten en verzorgen van Dimona-aangiften
  • Bieden van operationele ondersteuning aan het HR team bij de implementatie van projecten binnen een specifiek HR-domein
  • Instaan voor de administratieve opvolging van sollicitanten: verwerken van de gegevens van de sollicitanten, uitvoeren van de sollicitantencorrespondentie, inplannen van interviews en eventuele eerste telefonische screening
  • Beheer van de opleidingen: registeren, plannen en certificaten opvolgen
  • Correct uitvoeren van administratieve taken (in- en uitgaande briefwisseling, notulen nemen tijdens vergaderingen, uittypen rapporten en maken van presentaties) ter ondersteuning van de HR afdeling
  • Ondersteuning bieden aan het HR-team tijdens het payroll proces


  • Je bezit een bachelorsdiploma bij voorkeur in de richting van Office management of HR
  • Je werkt vlot met MS Office
  • Je bent communicatief sterk
  • Je kan goed plannen en organiseren
  • Je werkt nauwkeurig en discreet
  • Je durft initiatief te nemen
  • Je bent tweetalig (Nederlands/Frans)


  • Interessant salarispakket in lijn met jouw verantwoordelijkheden
  • Ruimte voor jouw ideeën in een fijne werksfeer
  • Boeiende en uitdagende loopbaan in een innovatieve omgeving
  • Permanente en continue ondersteuning door coaching en opleiding


Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 5 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: HR assistant / HR officer
  • Sector: Industrie en Machinebouw
  • Anderlecht (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Academische Bachelor

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'HR assistant / HR officer' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.