Terug naar zoekresultaten

Junior Financial Officer met multitasking talent!

Via HR

Hoe zal jouw Talentus omgeving er voor jou uit zien?

  • Een mooie werkplek waar je rustig jezelf kan focussen op de cijferanalyse / administratie en mailverkeer
  • Een team waarbij fun, mopjes en een open communicatie dagelijke kost is!
  • Een opendeur mentaliteit bij verschillende diensten waarbij je geen interne afspraak dient te maken!
  • Lekkere koffie, chocomelk, verschillende soorten thee voor de liefhebbers!
  • Een maandelijkse teamlunch met de verschillende departementen om nog eens gezellig bij te praten!


Junior Financial Officer met multitasking talent!

Functieomschrijving

Als Junior Financial Officer ben je hét aanspreekpunt van de kantoren voor de boekhoudkundige opvolging van facturen, onkostennota’s, debiteurenvragen, …

Je bent verantwoordelijk voor een uitgebreid takenpakket:

  • Het verwerken van alle binnenkomende facturen en onkosten nota’s
  • Het opvolgen van de leveranciers
  • De correcte facturatie naar onze klanten toe
  • De opvolging van de debiteuren
  • Het inboeken van bankafschriften
  • Het opmaken van de financiële boekhoudkundige rapportering
  • Het correct en tijdig uitsturen van documenten
  • Een antwoord bieden op alle interne boekhoudkundige vragen

Daarnaast zal je multitasking talent volledig benut worden om allerlei administratieve taken van andere diensten ( HR, fleet, administratie, ...) mét een analytische/cijfermatige insteek verder te analyseren, verwerken en up to date te houden.


Profiel

  • Je hebt genoten van een boekhoudkundige opleiding of bent net afgestudeerd in Accountancy-Fiscaliteit / Office Management
  • Je spreekt vlot Nederlands en kan terugblikken op een basiskennis Frans
  • Je kijkt er naar uit om alle aspecten van de boekhouding te leren
  • Je hebt zeer goede communicatieve vaardigheden : je bent assertief, vlot in omgang en legt gemakkelijk en telefonische contacten
  • Je kan vlot werken met MS Office en Outlook.


Aanbod

Een functie met een grote verantwoordelijkheid waarbij nauwkeurigheid en gedetailleerd werken voorop staat!

  • Een hecht team van 2-4 personen waarbij er ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Je zal werken vanuit het hoofdkantoor in Wilrijk waar je kennis maakt met het departement of finance, HR, marketing, …
  • Een opleidingsplan waar je samen met je manager bekijkt welke trainingen je graag wenst te genieten
  • Je kan genieten van een sterk salarispakket: een interessante bonus, maaltijdcheques van 8 euro, groepsverzekering, …
  • Een goede work-life balans leeft in onze kantoren: naast extra 12 ADV dagen kan je genieten van een flexibel uurrooster ( in samenspraak met je team! )


Deze job wordt niet langer aangeboden.
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu

Deze job wordt niet langer aangeboden

Kenmerken

  • Functietype: Financieel management
  • Sector: Dienstverlening en Human Resource
  • Wilrijk (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Financieel management' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.