Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 134

Volgende
Page Personnel

Junior Administrator ter ondersteuning van Back Office

Ben je op zoek naar een eerste administratieve functie? Ben je net afgestudeerd of heb je een eerste werkervaring achter de rug? Spreek je vlot Engels en ben je administratief onderlegd? Dit is jouw kans!

Via Page Personnel

Staat 8 dagen op Jobat.be

AKA
Administratief Bediende Antwerpse Haven, Junior Administratie, Sales Administrator, Back Office Medewerker,...

Voor onze klant, een Amerikaanse multinational met familiale werkomgeving binnen de voedingssector, zijn we op zoek naar een dynamische medewerker die het bestaande Customer Service team op administratief gebied zal ondersteunen.

Het bedrijf is gelegen in de Antwerpse Haven en is eenvoudig te bereiken met de wagen/brommer. Connectie met het openbaar vervoer is moeilijker.

Junior Administrator ter ondersteuning van Back Office

Functieomschrijving

Als Junior Administrator op de klantendienst zal je instaan voor het volgende takenpakket:

  • Je ondersteunt op dagelijkse basis het Customer Service team en faciliteert hen bij alle administratieve zaken
  • Je staat af en toe in contact met klanten en helpt hen verder met noden, vragen, opmerkingen en klachten
  • Je beheert de algemene mailbox en verzorgt de respons op rechtstreekse vragen van klanten via mail
  • Je biedt ondersteuning bij de administratieve verwerking van bestellingen zoals het inboeken van orders, het inputten van bestellingen in het systeem, enzoverder
  • Je verzorgt tijdig alle administratieve zaken voor de transporteurs zoals laadpapieren, CMR,...

Je rapporteert aan de Customer Service Teamleader.

Profiel

  • Je bent bij voorkeur beschikbaar vanaf midden augustus en ten laatste vanaf september
  • Je bent in het bezit van een secundair diploma Handel, Secretariaat-Talen, een Bachelordiploma Office Management,... Of je kan dit compenseren met de nodige motivatie en drive
  • Je bent communicatief en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels. Elke extra taal is een pluspunt
  • Je hebt een goede kennis van Word, Excel en PowerPoint
  • Je kan zowel in teamverband als op zelfstandige basis functioneren en kan je zonder problemen integreren in een bestaand team
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail
  • Je stelt je steeds klantgericht op en de noden van klanten zijn je prioriteit
  • Je staat administratief sterk in je schoenen en haalt voldoening uit de workload van collega's te verlichten
  • Je bent een kei in multitasken en je kan organisatie en structuur brengen binnen je eigen taken

Aanbod

  • Een vast contract na een succesvolle interimperiode
  • Een mooi starterssalaris aangevuld met extra vakantiedagen (12 ADV) en een verzekeringspakket bij vaste indienstname
  • Een dynamische mengelmoes van collega's binnen het Customer Service team
  • Een eerste professionele ervaring binnen een klantendienst waarbij je je Engelse skills verder kan ontwikkelen

Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 52 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Administratief bediende
  • Sector: Distributie en Retail
  • Antwerpen & Haven
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Engels

Aanbod

  • Interim
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Administratief bediende' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.