Terug naar zoekresultaten
Secretary Plus Antwerpen

Junior account manager (m/v) met doorgroeimogelijkheden (ref. 1310853)

Secretary Plus Antwerpen | Edegem | Interim optie vast, Voltijds

Staat 16 dagen op Jobat.be

Secretary Plus is reeds 25 jaar de nummer één voor de selectie, rekrutering, uitzending, outsourcing en opleiding van meertalige managementassistants. Wij zijn marktleider, leveren maatwerk, nemen een adviserende rol op ons en zijn zowel benchmark als referentie. Secretary Plus vindt voor jou de ideale functie die overeenstemt met je kwalificaties. Zowel voor tijdelijke opdrachten, vaste aanwervingen als voor projecten bij onze klanten houden we altijd rekening met jouw ervaring, competenties en wensen.

Junior account manager (m/v) met doorgroeimogelijkheden (ref. 1310853)

Functieomschrijving

Voor een dynamisch bedrijf in de financiële sector zijn we op zoek naar een gedreven & enthousiaste administratieve kracht, die op termijn graag in een commerciële functie aan de slag gaat

Hoe de (administratieve) aanloopfunctie eruit ziet? 

  • Je bent de eerste contactpersoon en het vast aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als op kantoor.
     
  • Je helpt de klanten op een klantvriendelijke manier verder en detecteert hun commerciële noden die je doorgeeft aan de account manager.
     
  • Op specifieke vraag van een klant zorg je voor een praktische oplossing.
     
  • Alle inkomende telefoongesprekken worden professioneel door jou behandeld.
     
  • Je zorgt voor een correcte en tijdige uitvoering van administratieve en ondersteunende taken: briefwisseling, verwerking van alle binnenkomend extern mailverkeer, verwelkoming van nieuwe klanten, dataverwerking, ... 
     
  • De collega’s op kantoor kunnen bovendien op je rekenen voor alle praktische werk- en kantoorgerelateerde zaken.

Afhankelijk van je eigen evolutie zal je na 1 à 2 jaar doorgroeien naar account manager: 

  • Je bouwt je eigen klantenportefeuille op door actieve prospectie binnen de doelgroep te doen voor regio Antwerpen.
     
  • Je overtuigt hen om klant te worden met een sterke marketingstrategie.
     
  • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en uitdieping van een bestaande portefeuille van doelgroepklanten.
     
  • Je begeleidt klanten met advies op maat van hun specifieke behoeften en wordt hierin inhoudelijk & administratief gesteund door collega’s en specialisten.

Profiel

• Je bent een enthousiaste en gedreven kandidaat met een master diploma die zich goed voelt bij veelvuldig klantencontact.

• Je hebt een eerste werkervaring in een administratieve of klantgerichte functie.

• Je luistert naar de klant en gaat actief op zoek naar de juiste oplossing. 

• Je houdt ervan binnen een gevarieerd takenpakket snel prioriteiten te stellen en je werkt deze nauwkeurig en efficiënt af.

• Je bent een teamplayer die gemakkelijk contacten legt.

• De voertaal voor de vacature is het Nederlands met een goede kennis van het Frans en Engels.

Aanbod

• Je komt terecht in een high-end omgeving in een klein team. Je zal door je collega's steeds goed omkaderd worden. 

• Tewerkstelling: fulltime;

• Vakantie: 20 dagen + 10 dagen extra;

• Een aantrekkelijk salaris wordt aangevuld met maaltijdcheques en een volledig verzekeringspakket.

Interesse?

Silke Ceuppens
Antwerpen & Haven

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 12 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Beperkte ervaring (< 2 jaar)
  • Nederlands, Frans, Engels

Aanbod

  • Interim optie vast
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Sales support & administratie' jobs in Antwerpen & Haven meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.