Terug naar zoekresultaten Vorige

3 van 12

Volgende

IT Support Officer

Bij Smals

Staat 14 dagen op Jobat.be

Meer dan 1800 professionals omarmen bij Smals elke dag de toekomst door zich in te zetten voor ICT for Society. Hoogtechnologische ICT-systemen zorgen voor meer efficiëntie in de belangrijke sociale verantwoordelijkheidsdomeinen van onze klanten zoals werk, gezin en gezondheid. Het eHealthplatform, een beveiligd uitwisselingsplatform voor medische informatie, zal papieren doktersbriefjes en doktersvoorschriften op termijn overbodig maken. Daarnaast zorgt de ICT-service Dimona er voor dat de RSZ de sociale bescherming van 4 miljoen werknemers snel kan laten evolueren, ongeacht hoe snel ze van job veranderen. Handig? Jazeker, en uitdagend ook.

IT Support Officer

Functieomschrijving

Als IT Support Officer sta je in voor de eerste, tweede en zelfs derdelijnsondersteuning van de eindgebruikers en het onderhouden van het materiaal dat hen ter beschikking wordt gesteld. Concreet sta je eindgebruikers bij met informaticaproblemen. Je installeert en configureert zowel de hardware als de softwarestack van laptops, tablets, smartphones,…
Je configureert en/of onderhoudt printers, multifunctionals en high volume scanners.
Hierbij kan je een onderscheid maken tussen geïsoleerde en structurele problemen, waarbij je tijdig escaleert naar de infrastructuurteams wanneer nodig en waarmee je verder overlegt.
Daarnaast begeleid je mee de vereenvoudiging en standaardisatie door automatisering (packaging, geautomatiseerde deployments, ...).
Je helpt tevens mee aan het opstellen van indicatoren die de werking van het team in kaart brengen. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het organiseren van momenten van kennisoverdracht om het team naar een hoger niveau te tillen.

Profiel

Je beschikt over een diploma hoger middelbaar onderwijs of een professionele bachelor in de informatica of elektronica en je hebt een goede kennis en ervaring omtrent eindgebruikersmateriaal en software (inclusief OS).
Je beschikt over een goede basiskennis van IT-infrastructuur (LAN, basis TCP/IP, basis beveiligingsinfrastructuur, Windows-domeinen, netwerkprinting, …) met als doel een gefundeerde diagnose te kunnen stellen.
Kennis van en ervaring met ITIL is een troef.
Je neemt initiatief, stelt het vinden van (structurele) oplossingen voorop en je bent resultaatgericht ingesteld.
Je werkt gestructureerd en weet je werk te plannen door prioriteiten te stellen.
Bovendien beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en ben je stressbestendig.
Tot slot heb je een goede kennis van het Frans.

Aanbod

Bij Smals bouw je mee aan complexe ICT-services die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Zowel in application development als in ICT infrastructure of ondersteunende diensten is opleiding, specialisatie en carrière mogelijk. ICT for Society wordt daarnaast geflankeerd door een nadrukkelijke balans tussen werk en leven, marktconforme lonen, een hospitalisatieverzekering, 2e pensioenpijler, maaltijdcheques en telewerk. Smals betaalt het openbaar vervoer 100% terug en zorgt voor maximaal bereikbare kantoren. Bovendien voert Smals een gelijkekansenbeleid.
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 25 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)

Aanbod

  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.