Terug naar zoekresultaten Vorige

6 van 26

Volgende
vind! ICT

IT Support Engineer

Via vind! ICT

Staat 14 dagen op Jobat.be

Onze klant is een informaticabedrijf met een duidelijke missie: het helpen van middelgrote organisaties bij het uitbouwen en beheren van moderne en toekomstgerichte IT infrastructuur- & cloudoplossingen. Met hun persoonlijke aanpak en toegewijd team garanderen ze hun klanten een zorgeloze IT-service.

IT Support Engineer

Functieomschrijving

Je bent de rots in de branding voor de klanten. Met raad en daad sta je hen bij als zij te kampen hebben met een acuut IT-probleem.
Je bent verantwoordelijk voor de eerstelijnsondersteuning van de klanten, zowel telefonisch als online.
Je luistert op een klantvriendelijke manier naar de problematiek en je analyseert en classificeert het probleem op basis van complexiteit en hoogdringendheid.
Indien mogelijk los jij het probleem onmiddellijk zelf op (via remote access). Zoniet, rapporteer je het aan de System Engineer.
Je houdt de klant op de hoogte en zorgt ervoor dat de problemen effectief opgelost worden.
Je verzorgt een correcte administratieve opvolging en rapportering.
Je werkt vanuit het hoofdkantoor.
Je rapporteert aan de Operations Manager.

Profiel

Je bent een toffe collega!
Je vindt een leuke werksfeer zeer belangrijk.
?Jouw vrienden beschrijven jou als stressbestendig, klantgericht en communicatief.
Kennisdeling en hulpvaardigheid zijn voor jou een evidentie.
Je bent van nature een echte teamplayer, maar werkt ook graag zelfstandig.
Stevige kennis van allround ICT-infrastructuur is een must.
Nieuwe technologische evoluties boeien jou en je denkt steeds proactief mee over de toegevoegde waarde hiervan voor de klant.
Je hebt al enkele relevante kilometers op jouw teller staan.

Skillset: Microsoft Windows Server, Exchange Server, SQL Server, SharePoint, Citrix, Virtualisatie technologie (VMware, XenServer, HyperV), Active directory, Microsoft RDS, terminal server, storage oplossingen (SAN), Backup en restore technologieën, firewalls en beveiligingsproducten, cloud, ...

Aanbod

Je komt terecht in een dynamisch en enthousiast familiebedrijf en je werkt mee aan de verdere groei van de organisatie.
Met een goede teamspirit, toffe collega's en persoonlijke aanpak maakt dit bedrijf het verschil.
Je krijgt de kans je competenties en specialisatie verder uit te bouwen.
Uiteraard kan je rekenen op een aantrekkelijk loonpakket.
Roeselare - Tielt

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 46 dagen om te solliciteren

Kenmerken

  • Functietype: Helpdesk & support
  • Sector: ICT, Telecom en Internet
  • Roeselare (standplaats)
  • Meer over het bedrijf

Vereisten

  • Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type)
  • Nederlands

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Roeselare - Tielt meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.