Terug naar zoekresultaten Vorige

4 van 10

Volgende
SPMT-ARISTA

IT Support Engineer 1st Line

SPMT-ARISTA | Brussel | Onbepaalde duur, Voltijds

Staat 10 dagen op Jobat.be

spmt arista vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.

Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne, psychosociale aspecten van het werk.
 
spmt arista telt 500 medewerkers en is ISO 9001:2015-gecertificeerd.


Momenteel zijn wij voor onze hoofdzetele in Brussel op zoek naar een: IT Support Engineer 1st Line (m/v).

IT Support Engineer 1st Line

Functieomschrijving

Als Support Engineer 1st line ben je het eerste aanspreekpunt en visitekaartje van de IT afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het aannemen, bewaken van de voortgang en het vlot afhandelen van de 1ste lijn incidenten mbt software, hardware en randapparatuur. Indien nodig stuur je vragen door naar de tweede lijn. 
 
Daarnaast sta je in voor het toegangsbeheer. Je zorgt ervoor dat medewerkers de nodige toegangen verkrijgen volgens de vooropgestelde procedures.

Je komt terecht in een team van 4 Support Engineers en rapporteert aan de Team Coach Service Desk.

Profiel

  • Je behaalde een opleiding in een IT-technische richting (middelbaar onderwijs) en kan terugkijken op minimum een 3-tal jaren relevante ervaring.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en van het Frans
  • Je legt gemakkelijk contact, zowel met de interne medewerkers als met externen
  • Je werkt service en klantgericht en kwaliteit draag je hoog in het vaandel.
  • Je hebt kennis van:
    • netwerken (LAN/WAN),
    • servers en pc’s (virtueel of dedicated)
    • data communicatie (VoIP, GSM, 3G-4G, Fax, e-mail)
    • Software(s)
    • Zeer goede kennis van MS Office en internet (om oa informatie op te zoeken, gebruik van zoekrobotten, chatboxen, …)
  • Je hebt ervaring in:
    • softwareproblemen analyseren en oplossen
    • het ontwikkelen van toepassingen met hardware en randapparatuur
    • technische richtlijnen analyseren en toepassen
    • installeren van hardware
    • klachten behandelen
    • gegevens verzamelen, registreren, klasseren en beheren
    • problemen onderkennen en oplossen

Aanbod

  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek (= voltijdse tewerkstelling)
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen.
  • Ons kantoor is gelegen op 15 minuten wandelafstand van het Centraal Station te Brussel.

Interesse?

Interesse ?
Stuur dan je CV en motivatiebrief naar jobs@spmt-arista.be  Voor bijkomende inlichtingen kan je terecht bij Kathleen Standaert, HR Officer, op 09/321.88.41. of surf naar www.spmt-arista.be
Brussel

Anderen bekeken ook

De job werd bewaard

Je kan je bewaarde jobs terugvinden op de homepage en in Mijn Jobat.

Wil je ze ook op andere toestellen kunnen bekijken? Meld je dan aan.

Solliciteer nu Solliciteer nu

Nog 29 dagen om te solliciteren

Kenmerken

Vereisten

  • Secundair onderwijs
  • Minstens 2 jaar ervaring
  • Nederlands, Frans

Aanbod

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds

Solliciteer voor

Ontvang nieuwe jobs via e-mail

Ontvang nieuwe 'Helpdesk & support' jobs in Brussel meteen in je mailbox.

We sturen je geen reclame.